Info om CBB'S politik....
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 28-05-05 19:30

Jeg har skiftet fra CBB til www.unotel.dk fordi der er MANGE penge at spare
for os på husstanden....

Jeg havde 356.07 Kr stående på mit kort, så sendte jeg mit SIM kort ind til
CBB med forventning at
de (Som de selv havde oplyst) ville udbetale det fulde beløb minus et gebyr
på 50 Kr, altså
forventede jeg at få udbetalt 306.07 Kr, rimeligt logisk....

Så ankom der 108.07 Kr til min konto og jeg ringede selvfølgeligt til CBB og
prøvede at få en
acceptabel forklaring.

Forklaringen lød at jeg havde skaffet to nye kunder til CBB, det giver de jo
99 Kr for pr stk.

Men de penge var blevet annuleret......

Havde det stået nogensteds eller var jeg blevet informeret om det da jeg
ringede derind om
det, ja så havde jeg selvfølgeligt bare ringet de 356.07 Kr op i stedet.....
(Og JO, det kan man godt med gamle cbb kort...)

Til gengæld har vi nu www.unotel.dk som vi er 110 % tilfredse med, det er
gratis for os
at snakke sammen i hele familien, både mellem alle mobiler OG fastnet
telefonen....

De har priser mellem 65 øre pr minut ned til 48 øre pr minut, alt efter hvor
meget man
flytter over til dem....

Desuden bliver man ikke overfuset af en ubehøvlet telefon -supporter...

Dejligt

Unotel ville jeg anbefale til hver en tid UDEN at blive betalt for det....

Kun Telmore kan matche unotels gode service og dækning....

Mvh Henrik