Kastenet
Fra : Thomas S Knudsen

Dato : 28-05-05 16:13

jeg har lige fået et kastenet, og jeg har prøvet mig frem. men kan bare ikke
få nettet til at folde sig ud. er der nogen der ved og kan beskrive hvordan
man gør? og hvis der er nogen der har en billedserie af det?

på forhånd tak!

thomas

Fra : Martin L

Dato : 29-05-05 08:44

Hej du
googel er din ven fant dette
http://www.fbjsport.dk/Kastenet.htm

Mvh Martin

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 30-05-05 04:41

Martin L wrote:
> Hej du
> googel er din ven fant dette
> http://www.fbjsport.dk/Kastenet.htm
>
> Mvh Martin
> "Thomas S Knudsen" <thomas.s.knudsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

Vend endelig tilbage, når du har prøvet kastet efter instruktionsvideoen.
Det er sikkert lettere set end gjort

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Thomas S Knudsen

Dato : 31-05-05 15:40

"Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Vend endelig tilbage, når du har prøvet kastet efter instruktionsvideoen.
> [...]
jeg har fået meget ud af instruktionsvideoen. nu kan jeg næsten få nettet
spredt helt ud, nu er der bare en masse øvelse tilbag.