Kabelstrips med navn?
Fra : PHP

Dato : 28-05-05 14:01

Det er måske ikke lige dét man forbinder med computer hardware, men det
er ret brugbart til netværks ledninger

Jeg har en gang set nogle kabelstrips, hvorpå der sidder en lille
plastic label således, at man lige kan skrive et navn eller en
identifikation på strips'en.

Jeg har nu været i 7 butikker og søgt på internettet, men har ikke kunne
finde noget sted, hvor de har dem, så mit spørgsmål må jo være... hvor
kan man købe dem?

Fra : Hauge

Dato : 28-05-05 14:34

Hejsa
PHP wrote:
> Jeg har nu været i 7 butikker og søgt på internettet, men har ikke
> kunne finde noget sted, hvor de har dem, så mit spørgsmål må jo
> være... hvor kan man købe dem?

Århus Radio Lager tlf 8624 6422

Mvh Hauge

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-06-05 13:20

"PHP" <sdfsdf@REM.hotmail.com> skrev

> Jeg har en gang set nogle kabelstrips, hvorpå der sidder en lille
> plastic label således, at man lige kan skrive et navn eller en
> identifikation på strips'en.

www.rsonline.dk

Men ellers så køb en billig tapeprinter, det bruger jeg selv, og med
plastiktape funker det fremragende. Hvis man ikke vil sætte det direkte på
kablet, så kan man bruge en almindelig strip og så trække tapen igennem og
klistre den sammen.

Jeg har lige købt een dymo på tilbud i føtex til 99,- men de kan fås fra ca
200,- og opefter. Kig evt på edbpriser.dk der er der et lille udvalg.

Claus