Dværgrasbora, men hvilken slags?
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 28-05-05 12:51

Har lige købt 30 små dværgrasbora'ere. Nu har jeg så søgt på nettet for at
få mere information om dem, men den fisk jeg finder når jeg søger på
dværgrasbora, er Boraras maculatus
(http://www.akvariesiden.dk/fisk/vis_fisk_ny.php?id=125) og den ligner altså
ikke dem jeg har købt. Dem jeg har købt har en aflang sort stribe der fylder
hele kroppen, og over den en kobber farvet stribe. På halefinnnen er der en
sort prik med en kobberfarvet prik ovenover.

Nogen der kan hjælpe mig, er det Boraras maculatus eller er det godt nok en
anden slags jeg har fat i?

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com
....I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off
the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the
Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain.
Time to die. (Batty, Bladerunner)

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)