TELE2 frafalder tilsyneladende krav om fas~
Fra : Jens-Chr.Engel

Dato : 28-05-05 09:27

TELE2, har netop gjort "alt det med småt", endnu mindre:
http://www.static.tele2.se/tele2-dk/download/vilkaar_adsl_privat.pdf
men trods gnidder og tyrkfejl, fremgår det, at pr. 1/7-2005 er aftalevilkår:

1.2 Det er en forudsætning for abonnementsaftalen, at kunden har en aktiv
fastnetforbindelse (bærerlinie) og er bosiddende i Danmark.

er tilsyneladende bortfaldet.

/jc

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-05-05 12:06

"Jens-Chr.Engel" <Jens-Chr.Engel@get2net.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> http://www.static.tele2.se/tele2-dk/download/vilkaar_adsl_privat.pdf
> men trods gnidder og tyrkfejl, fremgår det, at pr. 1/7-2005 er

Der er lang vej til 1/7 endnu.

--
Bjarke Andersen

Fra : Marianne og Bjarne

Dato : 31-05-05 17:32

"Jens-Chr.Engel" <Jens-Chr.Engel@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 1.2 Det er en forudsætning for abonnementsaftalen, at kunden har en aktiv
> fastnetforbindelse (bærerlinie) og er bosiddende i Danmark.

Jeg ringede indtil Tele2's kundeservice, og ham jeg snakkede med blev
hårdnakket ved med at påstå at der skal en bærelinie til, også efter d.
1/7-05. Vi brugte så lidt tid på at diskutere frem og tilbage, hvor jeg
sagde at der jo ikke stod noget nævnt i de nye vilkår, og det eneste han
svarede var at så måtte jeg jo sende en mail til infoadsl@tele2.com , for
han vidste det nok ikke helt alligevel.
Jeg har nu sendt en mail til Tele2, og venter så på svar. Mit spørgsmål gik
på om det er muligt at opsige sin fastnet forbindelse/bærelinie pr 1/7-05,
og så stadig have ADSL hos Tele2.
Nu må jeg så bare vente og se om de svarer.

/Bjarne

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 31-05-05 21:49

> Jeg har nu sendt en mail til Tele2, og venter så på svar. Mit spørgsmål gik
> på om det er muligt at opsige sin fastnet forbindelse/bærelinie pr 1/7-05,
> og så stadig have ADSL hos Tele2.

Måske de steder hvor Tiscali i dag har eget udstyr på centralen... Men
jeg tror ikke på det bliver muligt for os andre...:(

--
Michael
http://gratishotel.dk