TELE2 frafalder tilsyneladende krav om fas~
Fra : Jens-Chr.Engel

Dato : 28-05-05 09:15

Pr. 1/7-2005 er aftalevilkår

1.2 Det er en forudsætning for abonnementsaftalen, at kunden har en aktiv
fastnetforbindelse (bærerlinie) og er bosiddende i Danmark.

bortfaldet.

Er der nogen, der ved, om det er generelt, at ISP'er (TDC) efter 1/7-2005
ikke længere (må) gøre det til et vilkår, at man har fastnetforbindelse.

/jc

Fra : Thomas Corell

Dato : 28-05-05 10:22

Jens-Chr.Engel wrote:

> Er der nogen, der ved, om det er generelt, at ISP'er (TDC) efter 1/7-2005
> ikke længere (må) gøre det til et vilkår, at man har fastnetforbindelse.

Ikke så vidt jeg ved. Men mon ikke frafaldet af det krav, har noget med
købet af Tiscali at gøre ? ;)

--
Don't waste space

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 28-05-05 10:56

> Ikke så vidt jeg ved. Men mon ikke frafaldet af det krav, har noget med
> købet af Tiscali at gøre ? ;)

Ikke utænkeligt :)

I hvert fald omtales der da nu også et produkt der hedder Tele2Highway :)

+de mails om ændrede vilkår var da sendt ud fra Tiscalis systemer.

så mon ikke en sammensmeltning er i gang ;)

--
Michael
http://vindenand.dk/catalog/ - kig forbi!!