ang. revisorhjælp..
Fra : Thomas G

Dato : 27-05-05 18:36

hey

er der ikke nogen der kender et sted hvor man kan få gratis revisorhjælp?
har spurgt i den her gruppe og i dk.videnskab.jura men der er ikke nogen der
kan svare på mit spørgsmål.

Jeg skal ikke have rigtig revisorhjælp men bare svar på et enkelt spørgsmål.

nogen der kender et forum eller lign?

Mvh. Thomas

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 28-05-05 00:38

Thomas G wrote:
> [...]
> der er ikke nogen der kan svare på mit spørgsmål.
>
> Jeg skal ikke have rigtig revisorhjælp men bare svar på et enkelt

Du kunne prøve at lemne dit ene spørgsmål her. Følger du lidt med i gruppen
vil du se, at der er masser af "revisionsagtige" spørgsmål, der besvares
kompetent her.
Karsten H. Jensen

Fra : Peter H

Dato : 29-05-05 10:37

Ja der er rigeligt hjælp i www.startguiden.dk hvor der er revisorer,
advokater, og andet der besvarer spørgsmål inden for 24 timer og man kan
endda finde 1000vis af andre stillede spørgsmål. Mere præcist i
http://www.startguiden.dk/eksperterne/0/13/0

PH