Galnet - Newsserver - Hurrahh
Fra : J. Jørgensen

Dato : 27-05-05 18:21

Så kom den - den har jeg længe ventet på.
Det ser ud til at virke forrygende.
Det kan nok ikke vurderes førend der kommer lidt pres på.

Jørgen

Fra : J. Jørgensen

Dato : 27-05-05 18:28

Hvis ikke alle har fået "nyheden" fra gal så er adressen:

news.galnet.dk

Hilsen
Jørgen

Fra : SoftMan Brian

Dato : 27-05-05 22:58

"J. Jørgensen" <jjdan@galnet.dk> wrote in message
> Hvis ikke alle har fået "nyheden" fra gal så er adressen:
>
> news.galnet.dk

c:\>tracert news.galnet.dk

Tracing route to nf4.news-service.com [195.114.231.59]
over a maximum of 30 hops:

www.news-service.com

Ser umiddelbart ok ud.... ca. 14 dages retention..."kun" 7 gange så meget
som TDC (godt man har sin NSP, når ens ISP sutter på det område)

Fra : Preben Kaas

Dato : 28-05-05 15:28

On Fri, 27 May 2005 19:28:19 +0200, "J. Jørgensen" <jjdan@galnet.dk>
wrote:

>Hvis ikke alle har fået "nyheden" fra gal så er adressen:

> [...]
Tusind tak skal du ha'

Hvor i alverden finder man ud af sådan noget? når nu Galnet ikke gider
oplyse det på sin hjemmeside.

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx fra adresse