Packard Bell o.k.?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 27-05-05 15:34

Fona har f.t. denne maskine
http://www.packardbell.dk/products/node1601.asp?partNumber=PB14209807
til salg for 7.999,-. Specifikationerne ser gode ud, synes jeg
som så langt fra er nogen ørn på området.

Er det for lidt, for meget eller forkert at betale for herligheden?

--
Mvh.: Jørgen Grandt
aka www.hamigen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-05 15:41

Jørgen Grandt wrote:
> [...]
> som så langt fra er nogen ørn på området.
>
> Er det for lidt, for meget eller forkert at betale for herligheden?

Fujitsu siemens har en maskine i samme prisleje som er 'ikke
uvæsentligt' kraftigere mht. ram og grafikkort.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-05-05 15:47

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev

> til salg for 7.999,-. Specifikationerne ser gode ud, synes jeg
> som så langt fra er nogen ørn på området.
> Er det for lidt, for meget eller forkert at betale for herligheden?

Jeg synes lige, at jeg har set en PB endnu billigere, vist nok 5999,- men
det er selvfølgelig næppe den sammme maskine.

Du skal ikke være bange for kvaliteten, den fejler absolut intet.

Claus
--
Tyverialarm sælges! Kun kr 499,-
Indbygget telefon dialer. 3 styk trådløse rumfølere.

Fra : Basil

Dato : 27-05-05 15:58

Jørgen Grandt wrote:
> [...]
> som så langt fra er nogen ørn på området.
>
> Er det for lidt, for meget eller forkert at betale for herligheden?

Min kærestes PB laptop har vi intet at udsætte på, så hvis det er mærket du
spørger til, så kan jeg anbefale det.
Kai

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 27-05-05 18:19

"Basil" skrev bl.a.:

> Min kærestes PB laptop har vi intet at udsætte på, så hvis det er
> mærket du spørger til, så kan jeg anbefale det.

Tak for tilbagemeldinger. Ved nogen af jer om der følger danske
manualer med sådanne computere nu om stunder?

--
Mvh.: Jørgen Grandt
aka www.hamigen.dk

Fra : Basil

Dato : 27-05-05 19:03

Jørgen Grandt wrote:

> Tak for tilbagemeldinger. Ved nogen af jer om der følger danske
> manualer med sådanne computere nu om stunder?

Til Laptop var der næsten intet, ud over en quickstart, men det hele ligger
på maskinen som pdf, så er det op til en selv at printe det ud man måske
skal bruge.
Kai