Skal lave polterabend.. hvor findes dette ~
Fra : DeBoss

Dato : 31-05-01 23:00

Hej..

Vi er ved at planlægge en polterabend og leder efter nogle gode steder at
afholde flg..

I århus..
En kørelærer der vil give en prøvetime i buskørsel på "rigtig" vej (ikke
kravlegård)
pre-gommen er selvfølgelig pinligt ædru på DETTE tidspunkt.. (ved 12 tiden
en lørdag)

I Silkeborg
Et sted hvor man kan prøve vandscootere og meget gerne vandski (samme sted
eller tæt på hinanden)
kun de 2 turtel-duer i ½-1 time

Mellem Ikast og Herning
(hvis det kniber så mellem Silkeborg og Holstebro)
En rigtig fed Paintball bane hvor man kan jagte hinanden for vildt i ca 2
timer...

vhis der er noget der kender noget/har prøvet dette i disse områder hører
jeg gerne både godt og skidt så jeg har ldt at gå ud fra.. (det er mindst
lige så vigtigt at jeg ved hvor det IKKE er godt ))

på forhånd tak
Dennis B