oversigt over plader
Fra : per

Dato : 27-05-05 13:13

Hej
Problem: 2 personer ønsker at have en opdateret database på en hjemmeside,
som de begge skal kunne vedligeholde. Der skal kunne søges, og resultatet af
søgningen skal kunne gemmes/overføres og inkluderes i mail.
Der er ingen af dem, som har kvalificeret viden om html, sql eller lignende.
Det vil nokvære mest hensigtsmæssigt, hvis databasen kan opdateres online.

Findes der open source-systemer eller andet, der vil kunne anvendes??

mvh per

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 27-05-05 21:20

http://elog.sourceforge.net/

--
Stig

Fra : per

Dato : 30-05-05 12:52

Stig H. Jacobsen wrote:
> http://elog.sourceforge.net/

Jeg kan ikke se, at der er mulighed for at lave en online database i denne?
mvh per

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 30-05-05 21:44

On Mon, 30 May 2005 13:51:30 +0200, per wrote:

> Jeg kan ikke se, at der er mulighed for at lave en online database i denne?

elog er web-baseret, så alt hvad man laver er online.

--
Stig