Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Lønforsikring, hvor?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-05-05 10:27

Af forskellige grunde er jeg nødt til at skifte fagforening fra HK til
3F. Hos HK har jeg en lønforsikring gennem Alka, men 3F tilbyder ikke
noget tilsvarende.

I HK's a-kasse mente man at vide, at visse forsikringsselskaber og
pengeinstitutter tilbyder individuelle lønforsikringer, men jeg kunne
ikke få en konkret henvisning.

Jeg har spurgt min bank, Nordea, men de har ikke noget, ligesom en
forespørgsel hos Alka heller ikke gav muligheder.

Hvor kan jeg som enkeltperson tegne en lønforsikring?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Per Tordrup

Dato : 27-05-05 12:24

Det er underligt at sådan et stort forbund som 3F ikke tilbyder lønsikring.
Jeg ved at fair forsikring laver sådanne ordninger, prøv at smutte ind på
deres hjemmeside og checke det.

God week-end

Per

Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-05-05 14:49

Den Fri, 27 May 2005 13:23:40 +0200, skrev Per Tordrup:

"Kurt Hansen" <kurt@nospamtowle.dk> skrev i en meddelelse

>Det er underligt at sådan et stort forbund som 3F ikke tilbyder lønsikring.

Jeg fik at vide, at det er af politiske/ideologiske grunde. Det kan
jeg så være enig eller uenig i, men det flytter jo lissom ikke rigtig
noget

>Jeg ved at fair forsikring laver sådanne ordninger, prøv at smutte ind på
>deres hjemmeside og checke det.
>
>God week-end

Tak for tippet, jeg kigger forbi.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : kurt kristensen

Dato : 15-06-05 12:07

>>> 3F. STARTER TIL MENER DET VAR OKTOBER PÅ MED LØNFORSIKRING

hilsner fra Kurt

Fra : Henrik B.

Dato : 15-06-05 15:10

"kurt kristensen" <Helleskov@Kristensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

De skal sikkert lige have regnet ud først, hvordan det giver mest til
pamperiet...

M.v.h.

Fra : KNT

Dato : 18-06-05 10:46

TRYG har netop sendt tilbud til mig på tegning af denne skring.

Knud