PC slukker ved local ftp
Fra : Richard Thune

Dato : 27-05-05 09:44

Jeg har en pc baseret på et Asus P4C800 deluxe bundkort med indbygget
gigabit lan, 3COM 3c940.
Når jeg henter film fra min Kiss DP-558, ved hjælp af dens indbyggede
ftp server, slukker min pc uden varsel.
Det sker ikke på andre tidspunkter og heller ikke når jeg uploader til
Kiss'en.
Begge er tilsluttet en netgear router.
RT

Fra : Richard Thune

Dato : 27-05-05 09:51

Richard Thune wrote:
> [...]
> ftp server, slukker min pc uden varsel.
> Det sker ikke på andre tidspunkter og heller ikke når jeg uploader til
Glemte at tilføje at jeg kan uden problemer hente filmene ned på en
anden pc i mit netværk, og derfra hente dem til asus'en.
Er der nogen der kender noget i 3com adapteren der kan slukke computeren
og hvordan man slår det fra.
RT