eval() funktionen
Fra : Ronni

Dato : 31-05-01 23:02

Er det ikke muligt at lave eval() på en variable indeholdende noget PHP, og
så lægge
resultatet af dette i en ny variabel?

Eks :

$content = "bla bla php bla"; # i mit tilfælde er det en tagwall den
henter ind i variablen

$indhold = eval($content); # her skal den så parse hvad der nu
måtte findes af php kode og lægge resultatet i $indhold

Mit problem er at det jeg henter ind i indhold indeholder nogle echo's som
bliver skrevet ud med det samme
i stedet for at det bliver smidt over i $indhold.

Håber I forstår det =)

Med venlig hilsen
Ronni
ronni1@ofir.dk

Fra : Ronni

Dato : 01-06-01 15:11

Har fået løst problemet!

Længere kode osv. men det havde noget med ob_start(); ob_flush_end();
at gøre.

/Ronni