Strikket kæmpe julesok.
Fra : Peder Olsen

Dato : 26-05-05 20:28

Er der nogen der er i besiddelse af opskriften på en julesok - beregnet til
alle 24 pk.
Sokken er ca. 50 cm lang og ca. 42 cm i omkreds.
Den er strikket på meget tykke pinde.
Opskriften er nok omkring 30 år gammel, men er bortkommet.
Så hvis der er én der har en opskrift vil jeg blive meget glad.

Venlig hilsen
Bente

--
Samler du på bryggerisouvenir, så kig på:
http://www.olsen161.dk og

Fra : Nette

Dato : 26-05-05 20:41

"Peder Olsen" skrev

> Opskriften er nok omkring 30 år gammel, men er bortkommet.
> Så hvis der er én der har en opskrift vil jeg blive meget glad.

Hej Bente

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men jeg kender en, der ville blive meget glad
for sådan en sok.
Så hvis du finder den, vil jeg da meget gerne have en kopi.

Nette