Gratis webhotel med PHP??
Fra : Laust Deleuran

Dato : 31-05-01 22:41

Hej NG
Er der nogen derude der kender et, helst gratis, webhotel som understøøter
PHP?? Jeg er kommet lidt underskud af dette siden whitehat holdt op med at
virke.
Er der forresten nogen her der ved hvorfor whitehat ikke virker mere?? er de
nede permanent eller hva sker der??
På forhånd tak.
mvh. Laust
- qube@mailme.dk - ICQ: 56549396 - http://www.qube.home.dhs.org -

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 01-06-01 08:23

On Thu, 31 May 2001 23:40:52 +0200, "Laust Deleuran" <qube@mailme.dk>
wrote:

>Hej NG
>Er der nogen derude der kender et, helst gratis, webhotel som understøøter
>PHP??

nej, spørg i webhotel gruppen

> Jeg er kommet lidt underskud af dette siden whitehat holdt op med at
>virke.

>Er der forresten nogen her der ved hvorfor whitehat ikke virker mere??

fordi det er gratis

>er de
>nede permanent eller hva sker der??

spørg whitehat

ps. dine spørgsmålstegn er redundante

Thomas Jensen
http://pil.dk/
http://pil.dk/nyhedsbreve/2001maj.php

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 01-06-01 18:38

"Laust Deleuran" <qube@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> virke.
> Er der forresten nogen her der ved hvorfor whitehat ikke virker mere?? er

Der er altid freepaq.dk som hoster sider gratis men de kræver at du har dit
eget domæne og så har de en oppe tid på omkring 60% selvom de bliver bedre
og bedre hele tiden-

Whitehat ligger den ikke på freepaq, hvis ja. så er det nok derfor at siden
er nede.

Fra : Jonas Delfs

Dato : 01-06-01 09:43

"Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading.dk> skrev i en meddelelse

> Whitehat ligger den ikke på freepaq, hvis ja. så er det nok derfor at
siden
> er nede.

Nej, Whitehat har for længe, længe siden fået egen server.

--
Mvh. Jonas Delfs
http://delfs.dk

"Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos"

Fra : Aggy

Dato : 01-06-01 13:52

En oppetid på 60%! Tror du ikke at du har set forkert? Det er jo omkring 170
dages oppetid på et år...den holder da ikke ;)

--

Med Venlig Hilsen / Best Regards

Anders aka Aggy
0017webdesign.dk
gfxartist.dk
digitalcreation.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-06-01 16:21

Aggy skrev:

>En oppetid på 60%! Tror du ikke at du har set forkert? Det er jo omkring 170
>dages oppetid på et år...den holder da ikke ;)

Den er vist god nok! Jeg har domænet simlock.dk liggende hos dem, og
bruger det absolut ikke endnu - da siden nærmest oftere er nede end
oppe!

Jeg har ikke lige tid (grundet eksamner o.a.) at få det flyttet lige
nu, så det må vente lidt - men det virker imponerende dårligt!

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 02-06-01 03:21

"Aggy" <dsl38495@vip.cybercity.dk> wrote in message
> En oppetid på 60%! Tror du ikke at du har set forkert? Det er jo omkring
170
> dages oppetid på et år...den holder da ikke ;)

Jeg har selv lige flyttet mit domæne da de aldrig kunne holde siden oven
vande. Gik fra små 500 unikke hits om dagen til 200 pga deres MEGET store
nede tid.