Ventetøj og netsider
Fra : Heidi

Dato : 26-05-05 18:29

Jeg har for en anden lovet at undersøge hvor man feks. med fordel kan
købe ventetøj på nettet, eller bare hvor man kan købe det med fordel
generelt.
Jeg har en ide om at det nok ikke er specielt meget billigere at købe på
nettet, plus at det er noget bøvl hvis ikke tøjet passer, men hvor har i
andre købt, hvis pengene ikke lige er til de mest luksuriøse ting? Der
kommer nok kun det ene barn, så medmindre hun har tænkt sig at sælge det
igen, skal det egentlig kun kunne holde til én graviditet.
Har set at man kan købe noget i feks. H&M, og A-Z, men er det af en
nogenlunde ordentlig kvalitet, og pasform?

Samtidig vil hun gerne have links til steder på nettet hun ellers kan
have gavn af (hun er ikke lige så fiks til selv at sidde og søge efter
det) - feks. med gratis-ting, forums osv.
Jeg er godt klar over at det sikkert har været diskuteret før, men mht.
diverse forum-sider kan "kvaliteten" af disse jo ændre sig med tiden, så
det der var et hit for et år siden, er måske ikke så relevant længere.

Hvad har i derude mest nytte af lige i øjeblikket?

På forhånd tak.

--
Heidi

Fra : Carina

Dato : 26-05-05 20:07

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message

> Har set at man kan købe noget i feks. H&M, og A-Z, men er det af en
> nogenlunde ordentlig kvalitet, og pasform?

Man får den kvalitet man betaler for, men det skal jo også kun holde 6-9
mdr. Jeg gjorde det at jeg købte det billige i starten, og da jeg kom
længere hen og fik en stor mave på ofrede jeg lidt mere på rigtig gode
bukser. Jo større man bliver jo vigtigere er det at tøjet er behageligt, og
hvis man også ønsker at det skal være pænt kan det godt betale sig at ofre
lidt.
Jeg ville gøre det samme igen, altså købe HM og Bilka i starten og senere
hen ofre mere på bukserne. Overdele er gode nok fra HM.
Et andet tip er de der hul-undertrøjer fra Føtex. I denne weekend har de 2
for 50 kr. De er lækre at have på, nogenlunde pæne, og de er lange. Overdele
skal være lange når man er gravid, så man ikke skiller på midten ;)

>Jeg er godt klar over at det sikkert har været diskuteret før, men mht.
>diverse forum-sider kan "kvaliteten" af disse jo ændre sig med tiden, så
>det der var et hit for et år siden, er måske ikke så relevant længere.

www.netdoktor.dk
www.netbaby.dk Den er noget langsom i dagtimerne, men ellers god.

I de forums ved de alt om de gratis ting man kan få. Jeg kan ikke lige huske
dem pt.

VH
Carina

Fra : Mette & Jacob

Dato : 27-05-05 21:09

Hej.

Da jeg sidste år var gravid, købte jeg to par sorte bukser i Bilka. Jeg
vaskede dem på skift, og på den måde holdt de fra jeg var ca tre måneder
henne, og til jeg fødte. Jeg kunne sagtens passe dem lige til det sidste, og
de er faktisk ikke særligt slidte. Overdele købte jeg i H&M og Bilka, men
kunne også passe en del af mine almindelige sweatere vinteren over. Man ved
jo ikke på forhånd hvor stor man bliver, så man behøver ikke at købe sig
fattig fra starten, hvis man nu er heldig at kunne passe de fleste af sine
bluser under det meste af graviditeten...

Mht internetsider, så prøv denne her: http://www.babyfree.dk/

MVH Mette

Fra : Heidi

Dato : 29-05-05 06:48

Heidi wrote:
> Jeg har for en anden lovet at undersøge hvor man feks. med fordel kan
> købe ventetøj på nettet, eller bare hvor man kan købe det med fordel
> generelt.

Tak for svaret Carina og Mette
De er givet videre til rette vedkommende, men lidt ærgeligt at de
åbenbart ikke sælger ventetøj i H&M længere, i hverken Viborg eller
Herning, hvor hun plejer at handle. Men så kan hun jo forsøge med A-Z
indtil videre.

--
Heidi

Fra : André Høstrup