Comx ?
Fra : Mads

Dato : 26-05-05 17:51

Hej Alle !
Jeg har søgt lidt rundt på nettet men har ikke kunne finde et konkret svar

Kan eller kan Comx ikke levere viasat´s kanaler ?? ( og hvis de kan, kan de
så fortsætte med det ?)

Og er der nogen der har en oversigt over hvilke tv kanaler der er i de
forskellige tilbud fra Comx ?

--
-=MF=-
Webmaster :

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-05-05 18:11

"Mads" <mf@rocknation.dk> crashed Echelon writing

> Og er der nogen der har en oversigt over hvilke tv kanaler der er i de
> forskellige tilbud fra Comx ?

"Ring til vores salgsafdeling på 70 222 228 og hør hvilke kanaler der
følger med hvilke pakker."

--
Bjarke Andersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-05-05 18:18

Mads skrev:

>Jeg har søgt lidt rundt på nettet men har ikke kunne finde et konkret svar

Så må du ofre en krones penge på informationen:

Fra
http://bolignet.com-x.dk/script/site/page.asp?artid=104&cat_id=75

»Ring til vores salgsafdeling på 70 222 228 og hør hvilke kanaler
der følger med hvilke pakker«
--
Knud

Fra : Mads

Dato : 26-05-05 18:31

> [...]
> http://bolignet.com-x.dk/script/site/page.asp?artid=104&cat_id=75
>
> »Ring til vores salgsafdeling på 70 222 228 og hør hvilke kanaler

Det kunne jeg gøre, men har en idé om at de vil fortælle mig at de self. kan
levere viasat´s kanaler.
Det var egentligt mest det jeg var interesseret i at vide.

--
-=MF=-
Webmaster :

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-05-05 10:51

> Det kunne jeg gøre, men har en idé om at de vil fortælle mig at de self.
> kan levere viasat´s kanaler.
> Det var egentligt mest det jeg var interesseret i at vide.

Ja så må jeg vist skuffe dig

<CUT+PASTE>
Bredbåndsselskabet ComX har ikke en aftale med Viasat
Viasat har i de seneste uger fået en række henvendelser fra
boligforeninger og private, som spørger om selskabet ComX kan levere
Viasats kanaler. Viasat har IKKE en aftale med selskabet ComX, men
henviser i stedet til TDC, TeliaStofa eller Viasat NetService, hvor der
kan indgåes direkte aftale om levering af Viasats kanaler. "Vi er nødt
til at tage det alvorligt, hvis et selskab giver intetanende seere det
indtryk, at de kan levere vores TV-kanaler. Det er et problem, hvis for
eksempel en boligforening hopper på et godt tilbud og investerer i dyr
teknologi eller indgår i et samarbejde, men hvis ikke de får de kanaler,
som de er blevet lovet eller leverancen bliver stoppet, så er det
bondefangeri", siger Viasats adm. direktør Kim Poder.
</CUT+PASTE>

--
Michael
http://gratishotel.dk

Fra : Karsten Schmidt

Dato : 27-05-05 12:10

Michael Kjærsgård wrote:

> [...]
> som de er blevet lovet eller leverancen bliver stoppet, så er det
> bondefangeri", siger Viasats adm. direktør Kim Poder.

De kan altså i teorien godt have en aftale med et af de firmaer der har
en aftale med Viasat ?

Fra : Niklas Petersen

Dato : 30-05-05 21:07

Karsten Schmidt wrote:

> De kan altså i teorien godt have en aftale med et af de firmaer der har
> en aftale med Viasat ?

Såvidt jeg har forstået, er Viasat ikke ret glade for at levere til
Com-x, tilsyneladende fordi Com-x gerne vil tilbyde deres kanaler
enkeltvis, istedet for i pakker. Derfor har de måtte "fuske" sig til at
få adgang til Viasats kanaler, ved at købe adgangen andre steder.

Jeg har desværre ingen scanner, men følgende er en oversigt over com-x
pakkerne - håber den er til at tyde:

http://img253.echo.cx/img253/4617/tv5yp.jpg

Mvh,
Niklas Petersen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-05-05 13:18

"Mads" <mf@rocknation.dk> skrev

[...]

Hvis du skal have konkrete svar, hvorfor skriver eller ringer du så ikke til
det pågældende firma?

Man skulle da mene, at de må være i stand til at give konkrete svar....

Sluttelig, kig venligst på www.usenet.dk under signaturer. Din signatur er i
strid med reglerne, som siger max fire linjer, og din er på elleve..

Claus