tennisalbue
Fra : Murer

Dato : 26-05-05 17:06

Hej

Har fået en tennisalbue. Har nu gået med den i 2 md. Da jeg er murer bruger
jeg jo min albue nærmest hele tiden.

Har købt et albuebind, og det hjælper. Men som tiden er gået, syntes jeg min
albue brokker sig mere og mere.

Nogen som har gode råd? Vil en fysioterapeut kunne hjælpe?

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-05-05 17:14

Murer skrev den 26-05-2005 18:06:
> Hej
>
> Har fået en tennisalbue. Har nu gået med den i 2 md. Da jeg er murer bruger
> jeg jo min albue nærmest hele tiden.

Det gør man i hvert fald.

> Har købt et albuebind, og det hjælper. Men som tiden er gået, syntes jeg min
> albue brokker sig mere og mere.

Måske bliver albuebindet slapt og derfor ikke giver samme støtte som
dengang det var nyt.

> Nogen som har gode råd?

Hvad siger lægen?

> Vil en fysioterapeut kunne hjælpe?

hvad med et kig på dit arbejdsmiljø.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : img

Dato : 28-05-05 21:12

Fra : Lene Hansen

Dato : 29-05-05 05:13

Hej.

Jeg har selv haft tennisalbuer - på begge albuer. Jeg gik med det længe og
brugte også albuebind. Men endelig sendte lægen mig til en fysioterapeut, og
dér fik jeg ultralyd og laser -og det hjalp altså ret hurtigt. Så det kan
jeg godt anbefale.

Med venlig hilsen

Lene Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-05 10:49

> [...]
> min albue brokker sig mere og mere.
>
> Nogen som har gode råd? Vil en fysioterapeut kunne hjælpe?

Du skulle prøve en Kiropraktor.Min mand havde også haft tennisalbue mange
år.Efter få behandlinger var det væk
Hilsen Anne