Router eller ikke router
Fra : Kenneth Bang

Dato : 31-05-01 22:18

Hvad er fordelen ved en router ? , og er der nogen hastighedsforskel mellem
router og modem ?.

Er en router nødvendig når jeg kun skal have en computer tilsluttet ?

mvh. Kenneth

Fra : Mads United

Dato : 01-06-01 12:25

> Hvad er fordelen ved en router ? , og er der nogen hastighedsforskel
mellem
> router og modem ?.

det burde der ikke være

> Er en router nødvendig når jeg kun skal have en computer tilsluttet ?

Nej

Fra : Jesper Skriver

Dato : 01-06-01 23:53

On Thu, 31 May 2001 23:17:30 +0200, Kenneth Bang wrote:
>Hvad er fordelen ved en router ?

Kort sagt at det er nemt at dele forbindelsen

>og er der nogen hastighedsforskel mellem router og modem ?.

Nej, der er ingen hastigheds forskel om du bruger en router
løsning eller ej.

>Er en router nødvendig når jeg kun skal have en computer tilsluttet ?

Nej.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer