BackToNature
Fra : phk

Dato : 26-05-05 14:06

Vi skal en tur på camping - og forsøger at finde en campingplads. Alle har
god oversigt over hvilke campingpladser de har under sig - og hvor de
ligger.

Men backtonature - no can do.

Vil de ikke have at "deres" campingpladser bliver brugt? Eller er det kun
for medlemmer (som i parantes bemærket man kun kan blive på en 5-8 dage
(giroindbetalingstidsforsinkelse)?

Nå - vi finder nok noget :)

--
Per, Esbjerg
Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er

Fra : Campingstuff

Dato : 26-05-05 14:39

Hejsa
Kan godt se og forstå hvad du mener, men....
Hvis du nu laver en forening hvor du efter en del fodarbejde opnår fordele
for dine medlemmer, lægger det på nettet så medlemmerne kan se disse
aftaler, så opdager efter en tid at nogle af dem du har forhandlet fordele
med ikke ønsker at fortsætte da de på grund af din reklame på nettet har
fået så mange kunder at de ikke ønsker at fortsætte.
Det kunne være del af grunden til BTN`s holdning.
vh
hjh
PS: overførsel via pc bank går betydelig hurtigere, hvis man altså har det.

Fra : Sten Bo

Dato : 27-05-05 08:02

"Campingstuff" <hjh@campingstuff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fået så mange kunder at de ikke ønsker at fortsætte.
> Det kunne være del af grunden til BTN`s holdning.
,
,

Er det virkelig tilfældet - man kløjes altså lidt i sin egen succes - ?

Så må der nemt ku puttes flere pladser i ordningen så medlemmer og
sympatisører kan fordele sig bedre.

Er der sjove ritualer når man skal optages. (Det her er altså godmodig
mobning!)

Vi sender de bedste ønsker.

Sten&Bo

--
Sin Kyskhed at bevare:
Bær en Ring med en Jaspis eller Topas paa din Finger.

Fra : Campingstuff

Dato : 27-05-05 14:51

Hej igen

> Er det virkelig tilfældet - man kløjes altså lidt i sin egen succes - ?

Kløjs og kløjs, går du ind på deres hjemmeside og trykker på knappen kan du
se at der hver dag er mellem 2-3 nye medlemmer.
Så noget kunne tyde på BTN har fat i noget rigtig.

> Er der sjove ritualer når man skal optages. (Det her er altså godmodig
> mobning!)

Ja den glæder jeg mig også til, altså indvielsen!

> Vi sender de bedste ønsker.
>
> Sten&Bo
>
> --
> Sin Kyskhed at bevare:
> Bær en Ring med en Jaspis eller Topas paa din Finger.

Kommer til at tænke på Holger Drachmann der fremsagde et digt til sin hustru
da han kom hjem fra en udlandstur sammen med en god ven.
På hovedbanegården tog de to hustruer imod, og vennen havde købt gave til
sin hustru, men Holger... havde nok haft for travlt.
(Den gode Holger var lidt af en pigeglad natur)

Jeg har ej diadem til dit hår ej heller en ring til din finger
men du kan få et kys på dit inderlår og et klask i din røv så det klinger.

såvidt jeg husker noget i den retning - sorry
vh
Hans Jørgen

Fra : Sten Bo

Dato : 29-05-05 05:30

> [...]
> men du kan få et kys på dit inderlår og et klask i din røv så det klinger.
>
> såvidt jeg husker noget i den retning - sorry

Holger vidste hvad det handler sig om, men jeg blir altså lidt underlig
hvis mænd tar fat i mig for at kramme. Så det bør nok gradueres efter køn.

Angående "ceremonier" er jeg gammel sømand og i ku måske indføre noget
lignende.

http://www.snesejler.dk/kongedr.jpg

http://www.snesejler.dk/revisor.jpg

http://www.snesejler.dk/barberes.jpg

http://www.snesejler.dk/Daabsatt.jpg

Hilsen Sten&Bo

Fra : Sten Bo

Dato : 27-05-05 07:31

> [...]
>
> Vil de ikke have at "deres" campingpladser bliver brugt? Eller er det kun
> for medlemmer (som i parantes bemærket man kun kan blive på en 5-8 dage

(: ? Det gør du nok Per.

Jeg er sikker på at foreningen har en god begrundelse.

Her er en side med campingpladspriser -

Mvh Sten

Fra : Sten Bo

Dato : 27-05-05 08:04

,

> (: ? Det gør du nok Per.
>
> Jeg er sikker på at foreningen har en god begrundelse.
>
> Her er en side med campingpladspriser -

Undskyld - her er det http://home20.inet.tele.dk/campingplads-priser/

Sten&Bo

Fra : Steen Larsen

Dato : 27-05-05 08:32

phk wrote:
> Vi skal en tur på camping - og forsøger at finde en campingplads.
> Alle har god oversigt over hvilke campingpladser de har under sig -
> og hvor de ligger.
>
> Men backtonature - no can do.

Mugligheden blev fjernet fordi mange brugte den som opslagsværk uden at
være medlem.

> Vil de ikke have at "deres" campingpladser bliver brugt? Eller er det
> kun for medlemmer (som i parantes bemærket man kun kan blive på en
> 5-8 dage (giroindbetalingstidsforsinkelse)?

Det er ikke BTN's pladser, det er pladser som ser det som fordelagtigt
at give rabat til BTN medlemmer, men meld dig ind det koster jo kun 100
kr for et år, og med 15-25% rabat på de fleste samarbejdspladser er det
hurtig tjent ind.

Imellemtiden kan du prøve en af de grønne pladser som er
anbefalelsesværdige pladser men som ikke vil give rabat.
http://www.backtonature.dk/groennepladser/groenne2.asp

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Tommy Hansen

Dato : 27-05-05 13:17

> Men backtonature - no can do.
>
> Vil de ikke have at "deres" campingpladser bliver brugt? Eller er det kun
> for medlemmer (som i parantes bemærket man kun kan blive på en 5-8 dage
> (giroindbetalingstidsforsinkelse)?

Lad nu være med at gå i for små sko.

Jamen, hvad med at melde dig ind i BTN og få alle fordele.

Kr. 100,- pr. husstand er vel ikke en herregård og kan let tjenes hjem ved
brug af pladserne med rabat for medlemmer.

/Tommy

Fra : phk

Dato : 30-05-05 15:15

"Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Kr. 100,- pr. husstand er vel ikke en herregård og kan let tjenes hjem ved
> brug af pladserne med rabat for medlemmer.

Det gjorde jeg gerne. Men jeg stod her og nu og havde brug for en
campingplads omkring Silkeborg, og det var ikke muligt at se om der var en.
Og der var ikke tid til at vente 5-8 dage på en girobetaling.

Desuden ville jeg da helst vente med at blive medlem indtil jeg fik brug for
en plads - og ikke bare melde mig ind på må og få.

Nå - det er deres valg. Jeg har mine :)