Krabber
Fra : Kalle

Dato : 25-05-05 21:17

Hej NG

Er der nogen der ved om man kan få alm. danske strandkrabber til at gå
sammen med rejer og alm. akvarie fisk såsom gubbier og neonfisk?

Casper

Fra : Andreas Skjæmt Ander~

Dato : 25-05-05 22:25

Den Wed, 25 May 2005 22:17:28 +0200. skrev Kalle:

> Hej NG
>
> Er der nogen der ved om man kan få alm. danske strandkrabber til at gå
> sammen med rejer og alm. akvarie fisk såsom gubbier og neonfisk?
>
> Casper

Du laver sjov, ikke sandt?

De danske strande plejer som regel at have et kg salt eller to deri.
Noget jeg tvivler på du vil finde i dit akvarie med neon osv.

Der findes til gengæld mange andre typer ferskvandskrabber.
Du kan læse meget mere på www.wibellose.de

VH
AndreasDK

Fra : Andreas Skjæmt Ander~

Dato : 25-05-05 22:31

www.wirbellose.de skulle der have stået.

Fra : Mikkel Munk

Dato : 25-05-05 22:31

Strandkrabber lever i saltvand - det gør neonfisk ikke...