Hvem leverer DSL på det rå kobber ud
Fra : Jimmy

Dato : 25-05-05 16:47

Det er den eneste mulighed jeg har for at få ADSL, da jeg ikke har nogen
fastnetstelefon på mit telefonstik så jeg ikke kan få ADSL med
skilfilter som er så populært.
Er der andre i danmark som kan levere internet på det rå kobber, andet
end Cybercity?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-05-05 17:11

Jimmy <sibzix@gmail.com> crashed Echelon writing

> Det er den eneste mulighed jeg har for at få ADSL, da jeg ikke har nogen
> fastnetstelefon på mit telefonstik så jeg ikke kan få ADSL med
> skilfilter som er så populært.

Skillefilteret er da ikke populært, blot nødvendighed for at skille tale og
data frekvenserne ad.

> Er der andre i danmark som kan levere internet på det rå kobber, andet
> end Cybercity?

Tiscali, medmindre du vil kigge på internet via andre bærelinjer.

--
Bjarke Andersen