Comx Newsserver
Fra : René

Dato : 25-05-05 12:31

Hej

jeg har snakket med comx Support

Og ja comx har en news server som er følgene news.comxnet.dk

Mvh.
René

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 25-05-05 12:31

René <None@none.dk> writes:
>Og ja comx har en news server som er følgene news.comxnet.dk

nslookup news.comxnet.dk
Non-authoritative answer:
Name: thomson.uni2.net

Mvh.
   Klaus.

Fra : Hans

Dato : 25-05-05 12:36

René skrev:
> Hej
>
> jeg har snakket med comx Support
>
> Og ja comx har en news server som er følgene news.comxnet.dk

ComX har ikke egen news server, men har en aftale med Tele2.

Hans

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-05-05 12:59

René skrev den 25-05-2005 13:30:
> Hej
>
> jeg har snakket med comx Support
>
> Og ja comx har en news server som er følgene news.comxnet.dk

Ok, så har de lige fået den lavet.

Igår fik jeg svar fra deres salgsafdeling og der havde ikke nogen
news-service.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 25-05-05 13:46

> Igår fik jeg svar fra deres salgsafdeling og der havde ikke nogen
> news-service.

ComX har ikke egen, men de kører gennem ColtTelecom, og ColtTelecom har
aftale med Tele2 om at bruge deres.

--
Michael
http://vindenand.dk/catalog/ - kig forbi!!

Fra : Henning

Dato : 25-05-05 17:03

On Wed, 25 May 2005 14:45:59 +0200, Michael Kjærsgård
<none@invalid.tld> wrote:

>ComX har ikke egen, men de kører gennem ColtTelecom, og ColtTelecom har
>aftale med Tele2 om at bruge deres.

Hvordan er Tele2's newsfeed? Generelt godt eller skidt? (Sammenlignet
med TDC's kan det kun være godt

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-05-05 10:28

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev

> Hvordan er Tele2's newsfeed? Generelt godt eller skidt? (Sammenlignet
> med TDC's kan det kun være godt

Jeg har kørt med det på et tidspunkt under kabelnettet, og der kørte det
faktisk ganske godt. Det kørte helt sikkert langt, langt bedre end CC.

Tilsyneladende sælger Tele2 newsadgang til mange selskaber, men desværre
ikke til Broadcom, som har overtaget kabelnettet.dk, så jeg aner ikke,
hvordan det kører i dag.

Claus
--
Tyverialarm sælges! Kun kr 499,-
Indbygget telefon dialer. 3 styk trådløse rumfølere.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-05-05 19:24

"Carsten Riis" <.@.> wrote in message

> Igår fik jeg svar fra deres salgsafdeling og der havde ikke nogen
> news-service.

ja jeg fandt ud af at der var adgang fordi jeg stadigt kunne læse news via
min gamle konto hos tele2... havde også tidligere spurgt om newsserver uden
at få svar