|
| Cybercity overholder ikke aftaler Fra : teoma |
Dato : 25-05-05 05:20 |
|
Det er endnu ikke lykkedes mig at komme online hos CC, da der har været
problemer med alle de routere (foreløbig 2 stk), de har sendt til mig.
Det var aftalen jeg skulle have en ZyXEL 660R, men jeg fik en Cisco 678. Det
er selvfølgelig ikke fedt at de ikke overholder aftaler, men det er lige så
ufedt ikke at kunne bruge det de så sender i stedet.
Det blev heller ikke bedre af at få en ny router som nu _skulle_ være en
660. Her begyndte indholdet dog at svare til aftalen med alt lige fra stik,
CD-rom (drivere til 660) osv., men lige på nær routeren - som var en 650.
Men den virkede heller ikke.
Så nu vil de sende en 660 router til mig med express, så må jeg håbe det
lykkes.
Men kan det være rigtigt at man skal have så meget besvær med at få ADSL?
Nu har jeg konverteret fra TDC Kabel TV og her har der ikke været fejl på
udstyr og selve linjen. Jeg har ikke sagt denne forbindelse op endnu, da jeg
vil være sikker på at mit ADSL kommer til at virke.
Er det normalt?
Det kan godt være at folk roser CC, men jeg har ikke den fornemmelse i
kroppen indtil videre at jeg får lyst til at rose CC.
Skriv gerne.
Regards,
| |
"Morten Bjergstrøm" (25-05-2005)
| Kommentar Fra : "Morten Bjergstrøm" |
Dato : 25-05-05 06:39 |
|
"teoma" <jan@1.dk> skrev:
> Er det normalt?
Forhåbentligt ikke men... Min bror havde lignende problemer med CC.
Efter en måned valgte han at hæve abonnementsforholdet pga.
misligholdelse af aftalen fra CCs side, da ikke leverede en fungerende
internetforbindelse.
> Det kan godt være at folk roser CC, men jeg har ikke den
> fornemmelse i kroppen indtil videre at jeg får lyst til at rose
> CC.
Jeg har lidt på fornemmelsen, at når noget går galt hos CC så har de
svært ved at afhjælpe problemet.
--
Morten http://miljokemi.dk
Chilidyrkning med debatforum http://miljokemi.dk/chili
Fotogalleri http://miljokemi.dk/coppermine
| |
René (25-05-2005)
| Kommentar Fra : René |
Dato : 25-05-05 08:31 |
|
teoma wrote:
> Det er endnu ikke lykkedes mig at komme online hos CC, da der har været
> problemer med alle de routere (foreløbig 2 stk), de har sendt til mig.
> Det var aftalen jeg skulle have en ZyXEL 660R, men jeg fik en Cisco 678. Det
> er selvfølgelig ikke fedt at de ikke overholder aftaler, men det er lige så
> ufedt ikke at kunne bruge det de så sender i stedet.
> Det blev heller ikke bedre af at få en ny router som nu _skulle_ være en
> 660. Her begyndte indholdet dog at svare til aftalen med alt lige fra stik,
> CD-rom (drivere til 660) osv., men lige på nær routeren - som var en 650.
> Men den virkede heller ikke.
> Så nu vil de sende en 660 router til mig med express, så må jeg håbe det
> lykkes.
>
> Men kan det være rigtigt at man skal have så meget besvær med at få ADSL?
> Nu har jeg konverteret fra TDC Kabel TV og her har der ikke været fejl på
> udstyr og selve linjen. Jeg har ikke sagt denne forbindelse op endnu, da jeg
> vil være sikker på at mit ADSL kommer til at virke.
> Er det normalt?
> Det kan godt være at folk roser CC, men jeg har ikke den fornemmelse i
> kroppen indtil videre at jeg får lyst til at rose CC.
>
jeg kan kun sige held og lykke GG
jeg har heldigvis kun en månede tilbage hos dem
René
| |
dreamer (30-05-2005)
| Kommentar Fra : dreamer |
Dato : 30-05-05 07:11 |
|
"teoma" <jan@1.dk> wrote in message news:<4293fce3$0$271$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> Men kan det være rigtigt at man skal have så meget besvær med at få ADSL?
> Nu har jeg konverteret fra TDC Kabel TV og her har der ikke været fejl på
> udstyr og selve linjen. Jeg har ikke sagt denne forbindelse op endnu, da jeg
> vil være sikker på at mit ADSL kommer til at virke.
> Er det normalt?
> Det kan godt være at folk roser CC, men jeg har ikke den fornemmelse i
> kroppen indtil videre at jeg får lyst til at rose CC.
>
> Skriv gerne.
>
> Regards,
Er du sikker på det er routeren som er problemet? Og ikke
stikket/centralen? Da jeg skulle have CC, havde TDC manden BEVIDST!!
gjort noget forkert fordi jeg var cc kunde, og så tog det lige en uge
ekstra.
| |
Michael Jensen (30-05-2005)
| Kommentar Fra : Michael Jensen |
Dato : 30-05-05 08:05 |
|
"dreamer" <dreamer81@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:a7ed499a.0505292211.2e2a1b4a@posting.google.com...
> Er du sikker på det er routeren som er problemet? Og ikke
> stikket/centralen? Da jeg skulle have CC, havde TDC manden BEVIDST!!
> gjort noget forkert fordi jeg var cc kunde, og så tog det lige en uge
> ekstra.
Nu arbejder der altså ikke kun mænd i TDC Net og Installation, men jeg er
rimelig overbevist om at der ikke bevidst bliver lavet fejl.
| |
"Morten Bjergstrøm" (30-05-2005)
| Kommentar Fra : "Morten Bjergstrøm" |
Dato : 30-05-05 08:20 |
|
dreamer81@gmail.com (dreamer) skrev:
> Er du sikker på det er routeren som er problemet? Og ikke
> stikket/centralen? Da jeg skulle have CC, havde TDC manden BEVIDST!!
> gjort noget forkert fordi jeg var cc kunde, og så tog det lige en uge
> ekstra.
Er det CC der har påstået det?
--
Morten http://miljokemi.dk
Chilidyrkning med debatforum http://miljokemi.dk/chili
Fotogalleri http://miljokemi.dk/coppermine
| |
lars (30-05-2005)
| Kommentar Fra : lars |
Dato : 30-05-05 18:55 |
|
"Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns96665F08D607D.miljokemi.dk@miljokemi.dk...
> dreamer81@gmail.com (dreamer) skrev:
>
>> Er du sikker på det er routeren som er problemet? Og ikke
>> stikket/centralen? Da jeg skulle have CC, havde TDC manden BEVIDST!!
>> gjort noget forkert fordi jeg var cc kunde, og så tog det lige en uge
>> ekstra.
>
> Er det CC der har påstået det?
>
nej... det er min egen konklusion.. Men jeg har noget insider viden ang det.
| |
Søren Helskov (11-06-2005)
| Kommentar Fra : Søren Helskov |
Dato : 11-06-05 11:50 |
|
"lars" <asd@asd.com> skrev i en meddelelse
news:429b538d$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse
> news:Xns96665F08D607D.miljokemi.dk@miljokemi.dk...
>> dreamer81@gmail.com (dreamer) skrev:
>>
>>> Er du sikker på det er routeren som er problemet? Og ikke
>>> stikket/centralen? Da jeg skulle have CC, havde TDC manden BEVIDST!!
>>> gjort noget forkert fordi jeg var cc kunde, og så tog det lige en uge
>>> ekstra.
>>
>> Er det CC der har påstået det?
>>
>
> nej... det er min egen konklusion.. Men jeg har noget insider viden ang
> det.
Det var en ekstern elektriker der lavede min installation for TDC. Han havde
lavet noget forkert.
Jeg ringede mange gange til CC for at fejlmelde og intet skete.
Så valgte jeg at ringe til TDC og vupti dagen efter kom 2 TDC folk og
rettede fejlen som
den eksterne elektriker har lavet så jeg tror ikke helt på at TDC bevidst
laver fejl.
Det hjælper at gå til hovedet istedet for til røven.
| |
|
|