Cybercity overholder ikke aftaler
Fra : teoma

Dato : 25-05-05 05:20

Det er endnu ikke lykkedes mig at komme online hos CC, da der har været
problemer med alle de routere (foreløbig 2 stk), de har sendt til mig.
Det var aftalen jeg skulle have en ZyXEL 660R, men jeg fik en Cisco 678. Det
er selvfølgelig ikke fedt at de ikke overholder aftaler, men det er lige så
ufedt ikke at kunne bruge det de så sender i stedet.
Det blev heller ikke bedre af at få en ny router som nu _skulle_ være en
660. Her begyndte indholdet dog at svare til aftalen med alt lige fra stik,
CD-rom (drivere til 660) osv., men lige på nær routeren - som var en 650.
Men den virkede heller ikke.
Så nu vil de sende en 660 router til mig med express, så må jeg håbe det
lykkes.

Men kan det være rigtigt at man skal have så meget besvær med at få ADSL?
Nu har jeg konverteret fra TDC Kabel TV og her har der ikke været fejl på
udstyr og selve linjen. Jeg har ikke sagt denne forbindelse op endnu, da jeg
vil være sikker på at mit ADSL kommer til at virke.
Er det normalt?
Det kan godt være at folk roser CC, men jeg har ikke den fornemmelse i
kroppen indtil videre at jeg får lyst til at rose CC.

Skriv gerne.

Regards,

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 25-05-05 06:39

"teoma" <jan@1.dk> skrev:

> Er det normalt?

Forhåbentligt ikke men... Min bror havde lignende problemer med CC.
Efter en måned valgte han at hæve abonnementsforholdet pga.
misligholdelse af aftalen fra CCs side, da ikke leverede en fungerende
internetforbindelse.

> Det kan godt være at folk roser CC, men jeg har ikke den
> fornemmelse i kroppen indtil videre at jeg får lyst til at rose
> CC.

Jeg har lidt på fornemmelsen, at når noget går galt hos CC så har de
svært ved at afhjælpe problemet.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : René

Dato : 25-05-05 08:31

teoma wrote:
> [...]
> Det kan godt være at folk roser CC, men jeg har ikke den fornemmelse i
> kroppen indtil videre at jeg får lyst til at rose CC.

jeg kan kun sige held og lykke GG

jeg har heldigvis kun en månede tilbage hos dem

René

Fra : dreamer

Dato : 30-05-05 07:11

"teoma" <jan@1.dk> wrote in message news:<4293fce3$0$271$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> Det kan godt være at folk roser CC, men jeg har ikke den fornemmelse i
> kroppen indtil videre at jeg får lyst til at rose CC.

Er du sikker på det er routeren som er problemet? Og ikke
stikket/centralen? Da jeg skulle have CC, havde TDC manden BEVIDST!!
gjort noget forkert fordi jeg var cc kunde, og så tog det lige en uge
ekstra.

Fra : Michael Jensen

Dato : 30-05-05 08:05

"dreamer" <dreamer81@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> stikket/centralen? Da jeg skulle have CC, havde TDC manden BEVIDST!!
> gjort noget forkert fordi jeg var cc kunde, og så tog det lige en uge

Nu arbejder der altså ikke kun mænd i TDC Net og Installation, men jeg er
rimelig overbevist om at der ikke bevidst bliver lavet fejl.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 30-05-05 08:20

dreamer81@gmail.com (dreamer) skrev:

> [...]
> stikket/centralen? Da jeg skulle have CC, havde TDC manden BEVIDST!!
> gjort noget forkert fordi jeg var cc kunde, og så tog det lige en uge

Er det CC der har påstået det?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : lars

Dato : 30-05-05 18:55

"Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse

> Er det CC der har påstået det?

nej... det er min egen konklusion.. Men jeg har noget insider viden ang det.

Fra : Søren Helskov

Dato : 11-06-05 11:50

"lars" <asd@asd.com> skrev i en meddelelse
> "Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse

> nej... det er min egen konklusion.. Men jeg har noget insider viden ang
> det.

Det var en ekstern elektriker der lavede min installation for TDC. Han havde
lavet noget forkert.
Jeg ringede mange gange til CC for at fejlmelde og intet skete.
Så valgte jeg at ringe til TDC og vupti dagen efter kom 2 TDC folk og
rettede fejlen som
den eksterne elektriker har lavet så jeg tror ikke helt på at TDC bevidst
laver fejl.
Det hjælper at gå til hovedet istedet for til røven.