BH5 ram?
Fra : Lars B

Dato : 24-05-05 21:07

Hej NG,
Jeg har noget Kingston HyperX PC3000 liggende (det er en 512 stang), og på
siden af det står der 2.5v, så det kunne tyde på at det er BH5 chips. Nogen
der kender et trick til hvordan jeg kan finde ud af det??

Mvh,
Lars

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 24-05-05 22:46

Lars B wrote:
> [...]
> siden af det står der 2.5v, så det kunne tyde på at det er BH5 chips. Nogen
> der kender et trick til hvordan jeg kan finde ud af det??

kig hvad der står på de chips der sidder på, og søg på google

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-05 18:19

Esben von Buchwald wrote:

> kig hvad der står på de chips der sidder på, og søg på google

De er pakket godt og grundigt ind i et blåt skjold.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk