Pinnacle PCTV
Fra : Vince

Dato : 24-05-05 18:07

Har netop købt ovennævnte TV tuner til min PC, men når jeg scanner finder
den stort set ingen kanaler og dem den finder står ganske ringe. Jeg har
valgt PAL DK i settings når jeg scanner...

Nogen der har erfaring med dette??

Pft

Vince

Fra : Jan

Dato : 25-05-05 08:10

"Vince" <vincentgroes@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den stort set ingen kanaler og dem den finder står ganske ringe. Jeg har
> valgt PAL DK i settings når jeg scanner...

Tjaaa, jeg har også investeret i sådan en, og det er godt nok noget
skrammel, undskýld jeg siger det.

Dit problem kan måske skyldes at antennekablet ikke er helt iorden siden du
kan scanne men at kvaliteten er dårlig, prøv evt. med et andet kabel.

Men du skal ind på deres hjemmeside og opdatere den med alle opdateringer så
kører den lidt bedre, det er noget gammelt software der var med til min
selvom det kun er 1 måned siden jeg købte den, jeg måtte opdatere først til
1,50 så til 2,01 og så til 2,10a og for det ikke skulle være løgn igen til
2,11.
Men jeg har stadig problemer.
Farverne på Live TV forsvinder efter ca. 1 minut og lyden er under al
kritik, jeg kan genstarte og så er der farver på i ca. 1 minut igen men
lyden er stadig forfærdelig.
Jeg har en komputer der opfylder kravene til enheden efter deres krav.

Så jeg er ved at opgive den, skulle ellers bruge den til at optage nyheder
når jeg ikke er hjemme, nu er jeg gået over til mit gamle TVkort 878TV som
er noget gammelt noget, men det virker til gengæld LoL

Har forsøgt at stille spørgsmål på deres hjemmeside flere gange, men der
kommer aldrig noget svar, så noget kan tyde på at der er mange problemer med
enheden ;-(

jd

Fra : Anders Pedersen

Dato : 25-05-05 16:19

On Tue, 24 May 2005 19:07:25 +0200, Vince wrote:

> [...]
> den stort set ingen kanaler og dem den finder står ganske ringe. Jeg har
> valgt PAL DK i settings når jeg scanner...

Har du valgt cable eller antenne.til modtagelse
Vi har selv stofatv og skal vælge antenne. vælges cable finder den intet

Jeg har selv et hauppauge pvr150
og et Asus tvfm card

--
Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Edmund

Dato : 26-05-05 03:33

Anders Pedersen wrote:

> Har du valgt cable eller antenne.til modtagelse
> Vi har selv stofatv og skal vælge antenne. vælges cable finder den
> intet

På mit Hauppauge PVR350 og AvermediaTV98 skal jeg vælge både antenne og
cable for at få alle kanaler

--
Mvh Edmund

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-05 17:16

"Vince" <vincentgroes@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> den stort set ingen kanaler og dem den finder står ganske ringe. Jeg har
> valgt PAL DK i settings når jeg scanner...

Du har en dårlig antenne...... har selv haft ovennævnte kort købt i bilka,
og havde ikke nogen problemer med vores stueantenne...... Derimod var der et
problem med at understøtte nogle skærmstørrelser der passede til Vores
standard, så jeg skippede det igen.
Har hørt at Hauppauge skulle være godt, men kender det ikke selv. Er selv
tilfreds med ATI ALL IN WONDER slev om der mangler nogle funktioner......

gert