Server.HTMLencode?
Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 31-05-01 20:24

På mine asp sider bruger jeg iso-8859-1 tegnsættet, hvilket sådan set virker
fint...
MEN:

Når jeg HTMLencoder en streng bliver 'å' eksempelvis til 'å' istedet
for 'å' !!!
Hvorfor i alverden det? Det skal meget gerne blive til 'å' - bl.a.
pga. kompatibilitet med visse søgemaskiner.

Hjæææælp

/Rolighed

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 01-06-01 14:36

"René Rolighed Christensen" wrote:

> Når jeg HTMLencoder en streng bliver 'å' eksempelvis til 'å'
> istedet for 'å' !!!
> Hvorfor i alverden det? Det skal meget gerne blive til 'å'
> - bl.a. pga. kompatibilitet med visse søgemaskiner.

Sikke noget fis. Hvis du havde kigget i specifikationen (
http://www.w3.org/TR/html4/HTMLlat1.ent ), ville du have set at å
blot er et synonym for å.

--
Lauritz