POLITI hat/hue/kasket og skjorte lejes/lån~
Fra : Johnny B 2000

Dato : 24-05-05 16:25

jeg skal lave en joke med en ven der skal på polterabend og skal i den
forbindelse "anholdes" af mig i en politi look-a-like uniform, nogen der ved
hvor sådan en kan skaffes ?

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Per O.

Dato : 24-05-05 16:37

"Johnny B 2000" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> jeg skal lave en joke med en ven der skal på polterabend og skal i den
> forbindelse "anholdes" af mig i en politi look-a-like uniform, nogen der
> ved hvor sådan en kan skaffes ?

Husk under alle omstændigheder at det er strafbart at optræde som politi,
hvis man ikke er det. Bare så du ikke kommer i klemme i denne i øvrigt
hyggelige sammenhæng.

Per O.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-05-05 16:37

"Johnny B 2000" wrote

> jeg skal lave en joke med en ven der skal på polterabend og skal i den
> forbindelse "anholdes" af mig i en politi look-a-like uniform, nogen der
> ved hvor sådan en kan skaffes ?

http://www.amorin.dk/

- Peter

Fra : Tømreren

Dato : 24-05-05 18:32

http://www.amorin.dk/images/billeder/kostumer/cops.jpg

Fra : Johnny B 2000

Dato : 24-05-05 19:44

damn hvor vil jeg se øm ud i den uniform

gad vide om mavzen kan møffes derind i

Fra : Holst

Dato : 24-05-05 16:42

Johnny B 2000 wrote:

> jeg skal lave en joke med en ven der skal på polterabend og skal i den
> forbindelse "anholdes" af mig i en politi look-a-like uniform, nogen der ved
> hvor sådan en kan skaffes ?

Prøv Google med 'kostumeudlejning' eller lignende. Mon der så ikke
dukker noget om?!

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 25-05-05 09:56

> [...]
> Johnny [2000 Frb.]
> "all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"
> fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Der er sikkert en teater garderope i Kbh, hvor du kan leje en meget lignende
uniform. Husk nu at lukke ham ud igen..... Inden brylluppet.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-05 17:35

"Johnny B 2000" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> wrote in message
> jeg skal lave en joke med en ven der skal på polterabend og skal i den
> forbindelse "anholdes" af mig i en politi look-a-like uniform, nogen der
> ved hvor sådan en kan skaffes ?

HIHI!
nu skal du vel ikke bare ud og lege på motorvejen her i sommerferien, og
standse tyskere vel ;)

Du bliver nok nød til at leje en i en kostumeforretning, da du under alle
omstændigheder ikke må optræde i en 'autoriseret' uniform.
god fornøjelse!

gert

Fra : Johnny B 2000

Dato : 25-05-05 21:09

har talt med div. udlejning, der er ingen der har den nipsting af en str.
XXL ...

derfor : HJÆÆÆLP (undskyld jeg råber)

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 26-05-05 12:52

"Johnny B 2000" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> har talt med div. udlejning, der er ingen der har den nipsting af en str.
> XXL ...
>
> derfor : HJÆÆÆLP (undskyld jeg råber)

Hvad med bare at bestikke en betjent til at hjælpe jer, det bliver også mere
"ægte" så :)

Bo Bach Jensen

"I saw Discovery channel the other night. Apparently a mockingbird steals
songs from other birds ... I didn't know they had Napster."
Jay Leno - The Tonight Show

Fra : Ham Selv

Dato : 27-05-05 10:52

"Bo Bach Jensen" <bachy@nopost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> "I saw Discovery channel the other night. Apparently a mockingbird steals
> songs from other birds ... I didn't know they had Napster."

Vi lavede på et tidspunkt en lille film i skolen hvor politiet fra
haderslev gerne kom og stillede op med en reklamevogn samt 2 betjente

OZ3BTO