spørgsmål omkrig samojede
Fra : Lene Nielsen

Dato : 24-05-05 15:40

hejsa i gruppen

jeg er ny i den her gruppe
jeg har været så heldig at jeg har fået en samojede tæve ja fået og ville
høre om der er nogen her der kende nogen som opdrætter samojede hunde da vi
gerne ville have en hvalp til hende vi har nu hun er 12 år gammel og derfor
alt for gammel til at få hvalpe hun er vant til at være sammen med 3 andre
hunde så hun går og keder sig lidt
håber at nogen her kan hjælpe os

knus lene

Fra : Tina

Dato : 24-05-05 16:47

Hejsa

Der er 2 under dansk kennel klubs hvalpeliste
http://www.dansk-kennel-klub.dk/page.php?menu=424

Men skal det være en samojede?? www.tije.dk/hunde de ligner samojeder men er
meget mindre

MVH
Tina

Fra : Heidi Jensen

Dato : 25-05-05 11:23

> [...]
derfor
> alt for gammel til at få hvalpe hun er vant til at være sammen med 3 andre

Hej

http://www.kalinin.dk/
http://www.kiak.dk/
http://www.mamuska.dk/
http://hjem.get2net.dk/ferguson/

Så er der da lidt at vælge i mellem.... Ellers tag kontakt til
http://www.samojed.dk/ Samojed hundeklubben! Så skal du nok kunne finde dig
en hvalp...

Hilsen Heidi