Elisabeth
Fra : Kristine Gazel

Dato : 24-05-05 15:39

Hejsa

Jeg har slet ikke fået præsenteret vores lille pige som blev født for en
måned siden.
I kan se hende på hendes egen hjemmeside http://elisabeth.gazel.dk/.

KH den stolte mor

--
Kristine Gazel - http://kristine.gazel.dk/
Bibliotekar DB; Cand. Scient. Bibl.

Fra : Mette

Dato : 24-05-05 17:01

"Kristine Gazel" <kgazel@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har slet ikke fået præsenteret vores lille pige som blev født for en
> [...]
Hvor er hun sød. Jeg kan godt lide det andetsidste billede, hvor hun hviler
ansigtet på hånden

Fra : Nette

Dato : 24-05-05 19:07

"Kristine Gazel" skrev

> Jeg har slet ikke fået præsenteret vores lille pige som blev født for en
> måned siden.
> I kan se hende på hendes egen hjemmeside http://elisabeth.gazel.dk/.

ENDELIG!!!

Hej Kristine og Mark

Tillykke med den lille. Hvor ser hun sød ud. Det er utroligt de er så små.
Håber fødslen gik godt og at I alle er vel.

Jeg ved det lyder som en kliché,- men NYD tiden, for det går d... stærkt.

Alt held og lykke herfra.

Nette

Fra : Mette

Dato : 24-05-05 21:07

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved det lyder som en kliché,- men NYD tiden, for det går d... stærkt.

JA!! Min datter står og skal i børnehaveklasse og hun er viiildt spændt. Hun
ved godt, at hun er den ældste i børnehaven, men nogle gange går det
virkeligt op for hende. Som f.eks. i dag, da jeg mindede hende om, at hun
skal på fisketur på børnehaven - for det plejer de kommende skolebørn jo at
komme hvert forår. Hun blev helt vild og sagde superspændt: "ÅÅhh...tiden
går!!!!"
Så som 6-årig er det også begyndt at gå op for hende, at tiden går
hurtigt...

Fra : Nette

Dato : 25-05-05 12:52

"Mette" skrev
> Hun blev helt vild og sagde superspændt: "ÅÅhh...tiden
> går!!!!"
> Så som 6-årig er det også begyndt at gå op for hende, at tiden går
> hurtigt...

Nååå..

Nette

Fra : Carina

Dato : 25-05-05 20:53

"Kristine Gazel"

> Jeg har slet ikke fået præsenteret vores lille pige som blev født for en
> måned siden.
> I kan se hende på hendes egen hjemmeside http://elisabeth.gazel.dk/.

Hej Kristine

Endnu engang tillykke, hvor er hun bare fin. Håber det går rigtig godt med
hende og med at være mor.

Det går fint her. Birk spiser, sover, skider og vokser..Så alt er vist som
det skal være ;) Vi skal til 5-ugers undersøgelse i morgen, det er lidt
spændende :)

Det var hyggeligt at hilse på jer på barselsgangen!

Mange hilsner
Carina