hjælp til at lave en lille indkøbsside med~
Fra : Jens

Dato : 24-05-05 11:37

Hej jeg søger et sted jeg kan finde noget hjælp til at lave en webside hvor
man skal kunne trække nogel vare ud af en database(apache) via mysql og php.
Der ud over skal der være en indkøbskurv!
Jeg søger ikke et vildt stort site med en masse funktioner, og
betalingsmuligheder.
Baret et lille eks. eller site.

Nogle forslag?

Mvh Jens

Fra : Kasper Garnaes

Dato : 24-05-05 14:29

Jens <jens56@hotmail.com> wrote:
> [...]
> indkøbskurv!
> Jeg søger ikke et vildt stort site med en masse funktioner, og

Google hjalp mig med at finde følgende:
- http://www.macromedia.com/devnet/mx/dreamweaver/articles/php_cart.html
- http://www.phpbuilder.com/columns/evert20000816.php3?print_mode=1

--
Med venlig hilsen / Regards
Kasper Garnæs

Fra : Steen Olsen

Dato : 24-05-05 18:02

Jens wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> Der ud over skal der være en indkøbskurv!
> Jeg søger ikke et vildt stort site med en masse funktioner, og

Jeg kan lave et system til dig mod betaling, hvis det skulle være? Pris efter
behov/funktioner m.v. Kontakt mig, hvis det er noget vi skal snakke videre om -
dette forum er ikke et salgssite, så jeg synes vi skal tage det på mailen.
Steen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Daniel Overby

Dato : 28-05-05 14:46

> [...]
> og php.
> Der ud over skal der være en indkøbskurv!
> Jeg søger ikke et vildt stort site med en masse funktioner, og

Se evt. www.dommerklubben.dk - jeg har lavet en lille simpel webshop. Er det
noget i den stil?

- Daniel

Fra : Filten

Dato : 02-09-05 18:10

> Se evt. www.dommerklubben.dk - jeg har lavet en lille simpel webshop. Er det
> noget i den stil?
>
> - Daniel

Den måde du har lavt det på er fuldstændig sådan som jeg gerne vil have det på
min hjemmeside.
Har du tid til at hjælpe mig med at lave det ?

Mvh
Michael

Fra : PeterM.

Dato : 02-09-05 20:08

Filten wrote:
> [...]

Hej Filten
Jeg kunne også godt bruge det til vores side, kan du evt også hjælpe mig ?

Mvh
Peter

Fra : Filten

Dato : 03-09-05 09:53

PeterM. wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Hej Filten
> Jeg kunne også godt bruge det til vores side, kan du evt også hjælpe mig ?
>
> Mvh
> Peter

Det er desværre ikke mig som ved hvordan man laver det. Det er daniel.
Jeg vil også vide hvordan man laver det.

Mvh
Michael

Fra : PeterM.

Dato : 04-09-05 21:55

ohhh, .. sorry
Jeg lagde ikk lige mærke det, og jeg ser desværre ikk daniels indlæg, selv
om jeg opdaterer og henter alt i denne group