god begynderbog til grøn fluefisker? VSF?
Fra : Ivan G

Dato : 31-05-01 20:03

Hej NG.

Jeg søger en god bog at starte min fluekarriere med. Nogen gode ideer?
Nogen medlemmer fra Vejle sportsfiskerforening der læser denne gruppe? Kunne
godt tænke mig at høre lidt nærmere om aktiviteterne i foreningen og deres
hjemmeside er ikke særlig informativ......

Ivan G

Fra : Bo Svarre Nielsen

Dato : 31-05-01 21:03

Hej Ivan,

Jeg har selv haft glæde af Niels Vestergaards 'Godt i gang - FLUEFISKERI'.

God fornøjelse

Bo

Ivan G <litz97@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f64ep$l04$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 31-05-01 21:08

"Ivan G" <litz97@mail.dk> wrote in message
> Jeg søger en god bog at starte min fluekarriere med. Nogen gode ideer?

Ja, Niels Vestergaard's "Godt i gang - fluefiskeri" er en udmærket
begynderbog. Men i Mel Krieger's "Fluekast - teknik - grej - passion" får du
virkelig en detaljeret gennemgang af fluekastet i alle sine afskygninger.
Go' fornøjelse!

Mvh.

--
Martin N. Rasmussen
Netikette? Find forklaringen på http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : Christian Skjærbæk

Dato : 04-06-01 22:13

Claus Beck Pedersens "Fluefiskeri efter ørred og stalling" er den bog jeg
ville ønske jeg var startet med. Fås gennem sportsfskerforbundet