MS Windows
briani 27239
SP2 Printerbox
Fra : Søren

Dato : 24-05-05 10:52

Efter at vi har lagt SP2 ind på vores XP maskiner, kommer der en vældig fin
pop box hver gang man printer ud, med teksten: "This document was sent to
the printer". Det er også alt sammen meget fint, problemet er bare at boxen
ikke forsvinder uden man går ned og lukker den.
Så mit spørgsmål er så, om hvordan man helt slipper for denne printerbox?

- På forhånd tak!

Søren Møller

Fra : zczc

Dato : 24-05-05 11:39

"Søren" <some@where.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke forsvinder uden man går ned og lukker den.
> Så mit spørgsmål er så, om hvordan man helt slipper for denne printerbox?

Næppe en SP2-ting.

Fra : Søren

Dato : 24-05-05 11:53

"zczc" <Hans@lgø.zc> skrev i en meddelelse

> "Søren" <some@where.invalid> skrev i en meddelelse
> fin
> boxen
>>
> Næppe en SP2-ting.

Jo, det er det nu:
http://www.pcbanter.net/archive/index.php/t-641422This-document-was-sent-to-the-printer-balloon.html
Søren Møller

Fra : Søren

Dato : 24-05-05 12:55

Her er løsningen:

Goto 'Printers and Faxes'
Without selecting a specific printer, click on 'File' menu.
Select 'Server Properties'
Select the 'Advanced' Tab

Uncheck 'Show informational notifications for local printers' if
printing to a locally connected printer,

or

Uncheck 'Show informational notifications for network printers' if
printing to a network printer

By unchecking either of these to options, you will turn off the
annoying message box that appears every time you print something.

Fra : zczc

Dato : 24-05-05 22:48

> [...]
>
> By unchecking either of these to options, you will turn off the
> annoying message box that appears every time you print something.

Ja - hvad er det lige, det har med SP2 at gøre? - INTET!