Strømforsyning og bundkort.
Fra : David

Dato : 24-05-05 06:59

Hej NG

Jeg har lidt af et problem, da jeg endelig fik mit ønskede bundkort, A8N SLI
fandt jeg ud da jeg skulle sætte 12 V stikket i bundkortet, at i bundkortet
var der i alt 24 pin mens at i strømforsyningens stik var der kun 20, min
strømforsyning er en Chieftec HPC-202-360 mener jeg den hedder.

Mvh
David

Fra : Peter Holm

Dato : 24-05-05 13:19

David wrote:
> [...]
> at i bundkortet var der i alt 24 pin mens at i strømforsyningens stik
> var der kun 20, min strømforsyning er en Chieftec HPC-202-360 mener

du er nok nødt til at købe en ny psu med 24-pin connector,
eller msåke du vil nøjes med denne:

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : Jens G

Dato : 24-05-05 14:58

On Tue, 24 May 2005 07:59:29 +0200, "David"
<du_troede_lige_hva@sombody.dk> wrote:

> [...]
>var der i alt 24 pin mens at i strømforsyningens stik var der kun 20, min
>strømforsyning er en Chieftec HPC-202-360 mener jeg den hedder.

Du kan sansynligvis godt sætte din 20 pins connector i, hvis ikke du
har et grafikkort der bruger ekstremt meget strøm.
1 skal i 1, og 11, 12, 23 og 24 være fri.
Stikket er kodet, så der skal virkelig bruges vold for at sætte det
forkert i.

Står der ikke noget om det i manualen?

--
Jens G