Søges: QB eller DOS driver til IEEE-488 ko~
Fra : Villy Jensen

Dato : 31-05-01 19:06

Hej eksperter

Mon nogen kan hjælpe mig med en QB-driver eller en
DOS device-driver til et IEEE-488 kort fra ca. '93?

Kortet er til en 8-bit ISA-slot med en D7210C IC

Hvis nogen kan hjælpe med kopi af manual vil det være super:

Silketrykt på kortet:
IEEE-488 Interface card
Type: PC488A-0
B&C Microsystems, ©1989
MADE IN USA

Print-leverandører logo i loddemaske på bagsiden af kortet:
(3 forskellige print-leverandører! til mine 3 kort):
Leveandør 1) SC type 2-D 2493
Leveandør 2) PCM 1971-1 44-92
Leveandør 3) TELTEC 02V 0591

Jeg kan se at nogen af IC'erne er fra 1993 uge 30,
så kortet har nok været forhandlet i 1991-94.

(
og jeg _har_ søgt på www - uden held:
- nærmest kommer http://www.inesinc.com/gpibpc.htm. (Jeg har
ikke prøvet WIN-driverne hertil endnu)
- Jeg har kontaktet http://www.bcmicro.com, via mail til
techsupport@testmetrix.com med svar: "Unfortunatly this driver
is not available anymore. The card was discharged 10 years ago"
)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy