Spørgsmål
Fra : Bainz

Dato : 23-05-05 22:06

Hej gruppe min svigerinde, hun fik mit gamle akvarium og der i var der nogen
fisk, og nu vil hun gerne ha nogle slørhaler der i også, de fisk hun ønsker
at beholde er sugemaller, rød labeo, pragtssmerlinger. Kan de gå sammen med
de andre eller vil de slagte slørhalerne.

Fra : Alexia

Dato : 24-05-05 10:41

hvilken slags sugemalle er det? Havde 2 ancistrus, intet problem.. men hvor
stort er akvariet.. for hun skal være klar over at hun får 3 gange spå meget
arbejde med slørhaler der i.. de sviner enormt meget :)

Fra : Martin Bak

Dato : 24-05-05 10:49

"Alexia" <AlexiaFJERNDETTE@SLETDETTEstorring.dk> skrev i en meddelelse
> hvilken slags sugemalle er det? Havde 2 ancistrus, intet problem.. men
> hvor stort er akvariet.. for hun skal være klar over at hun får 3 gange
> spå meget arbejde med slørhaler der i.. de sviner enormt meget :)

Tænk også på temperaturen... Slørhaler er "guldfisk" de kan bedst lide ret
koldt vand.

Martin

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-05-05 14:29

Bainz wrote:
> [...]
> fisk hun ønsker at beholde er sugemaller, rød labeo,
> pragtssmerlinger. Kan de gå sammen med de andre eller vil de slagte

Slørhaler er forædlede guldfisk, der helst vil have lidt køligere vand - og
de andre trives bedst over 24 grader - men de kan formentlig godt bringes
til at holde sig i live sammen.

Rød labeo kan blive ret aggressiv, når kommer op i alderen.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Bainz

Dato : 24-05-05 16:10

Har jeg også prøvet at sige til hende men det tror hun ikke på hun mener de
er sådan nogle søde fisk der bare svømmer rundt og er søde hele tiden.