pureFTPd og danske tegn
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 19-05-05 11:11

Hejsa,

Jeg har en pureftpd kørende på en Mac OS X 10.3 Server, og bruger en
grafisk brugerflade kaldet pureFTPd Manager til at administrere den.
Det hele er superlækkert og det virker fint, borset fra én graverende
ting: Danske tegn bøvler.

Hvis nogen forsøger at uploade en fil med danske tegn, tager serveren
fint imod den (dvs. at folk kan se at den uploader), men når uploaden
er færdig forsvinder filen. Hvis man fjerner det danske tegn, virker
det helt fint.

Er der et eller andet jeg skal ændre i pureftpd's config? Jeg kan
sende ekstra argumenter til pureftpd via den grafiske brugerflade, så
hvis det bare er et ekstra argument er det heldigvis supernemt.

--
Mvh.
René Frej Nielsen