OT (måske?): Evt. udgivelse af
Fra : Henriette Holm

Dato : 18-05-05 19:55

Hej.
Jeg skal på forhånd beklage, hvis dette hører hjemme i en anden gruppe...

Jeg har haft en længere korrespondance med Hans-Jörg Ehren fra Linux
Magazine om <subj.>. Det hele kan læses på:

http://www.student.dtu.dk/~s971652/linuxmagazine.html

Kommentarer/foreslag modtages gerne.

- Henriette

Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 18-05-05 20:12

Henriette Holm wrote:
> [...]
>
> Jeg har haft en længere korrespondance med Hans-Jörg Ehren fra Linux
> Magazine om <subj.>. Det hele kan læses på:

Ja se Henriette, det lyder godtnok rigtig spændende det der.

Noget som måske skal med i overvejelserne er nok om en dansk udgave
ville være at foretrække. Målgruppen til et sådanne blad, vil jeg tro,
er ligeglad om det er danske eller engelsk. Ofte bruges de engelske
udtryk, på trods der findes et dansk.
Måske der var andre måder, at trække noget opmærksomhed til den
udvikling der foregår her i norden. Måske Linux Magazine kunne være
interesseret i at modtage artikler om hvad der egenteligt sker heroppe
nordpå?
Og så lige min folkeskolelærer-kommentar:
Linux i folkeskolen er f.eks. et oplagt emne. Her er Norge helt fremme i
skoene med skolelinux-projektet :)

/mikkel

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 18-05-05 22:19

Mikkel F.S. Andersen wrote:

-snip-
> Og så lige min folkeskolelærer-kommentar:
> Linux i folkeskolen er f.eks. et oplagt emne. Her er Norge helt fremme i
> skoene med skolelinux-projektet :)

Hvad går det projekt ud på? Syntes godtnok at jeg kan huske at have
stødt på noget skolelinux-dokumentation på nettet engang, men kan ikke
huske hvad det er...

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Peter Makholm

Dato : 19-05-05 06:35

http://www.skolelinux.org/no/about/what

--
Peter Makholm | Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
peter@makholm.net | pants and slide on the ice