Program til trafik overvågning på bestemt
Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 16-05-05 19:15

Der skulle vel aldrig være et program som kan overvåge hvor meget den
enkelte port bruger af trafik ud på nettet ?

Fra : Jacob Larsen

Dato : 16-05-05 19:29

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 17-05-05 00:24

Jacob Larsen <jlar01@kom.aau.dk> hit the keyboard.
Afterwards the following was on the screen:

> Prøv at tage et kig på ntop. Det er ved at være længe siden jeg har
> rodet med det, men jeg vil mene at det kan det du efterlyser.

Vær dog opmærksom på, at ntop bruger helt enormt meget hukommelse,
hvis der er mange maskiner på netværket.

Hvis det kun er til en enkelt maskine, skal den nu nok kunne klare
det...

/Rasmus

A wizard is never late, nor is he too early.
He arrives precisely when he wants to
-- Gandalf