Fjernelse af firewall
Fra : Lyeth A.

Dato : 23-05-05 22:07

Hey..

Hej, jeg sidder bag en bredbånd router, som har integreret firewall, kan man
godt afskaffe denne firewall på en måde. Jeg vil godt have den afskaffet da
jeg bruger nogle programmer, som ikke kan køre godt under firewall.

Det er en Topcom - SKYR@CER PRO WBR 654

På forhånd tak...

Fra : Calle.

Dato : 24-05-05 21:03

Lyeth A. wrote:
> [...]
> kan man godt afskaffe denne firewall på en måde. Jeg vil godt have
> den afskaffet da jeg bruger nogle programmer, som ikke kan køre godt

Hvilke programmer er det du ikke kan få til at fungere i gennem den. Jeg
kører da alt muligt gennem min uden problemer. Husker du at åbne de porte de
forskellige special programmer bruger?

--
Calle.
Så har samme router, dog uden problemer

Fra : Lyeth A.

Dato : 29-05-05 13:57

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> [...]
> kører da alt muligt gennem min uden problemer. Husker du at åbne de porte

Hey

det er fordi jeg vil kører Emule gennem den, men forbindelsen går ikke rent
igennem.. Og det er Tcp: 4662 og Upd: 4672

Fra : Calle.

Dato : 30-05-05 17:42

Lyeth A. wrote:
> det er fordi jeg vil kører Emule gennem den, men forbindelsen går
> ikke rent igennem.. Og det er Tcp: 4662 og Upd: 4672

Okey, gå ind i din router > Access >
vælg enten: virtuel server, Special AP, Firewall rule
Alt efter hvordan dit program skal køre. Bruger ikke selv emule, så
specifikt kan jeg ikke hjælpe.

--
Calle.