Smedeparken og højre menu
Fra : Bent Andersen

Dato : 20-05-05 04:35

Hej
tak for din flotte side min kone elsker den men vil have en højre
menu(til brug offline 16 pic)
ff og ie laver problemer.
Jeg er vil ikke så heldig do har lavet den til en højre menu.
Siden kan uploades.
hej Bent

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bent Andersen

Dato : 20-05-05 05:41

den er uploaded
http://home.no/kokholm/Smedeparken%20-%20Galleri.htm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-05-05 13:16

Bent Andersen skrev:

>den er uploaded
>http://home.no/kokholm/Smedeparken%20-%20Galleri.htm

Jeg går ud fra, at du omgående sletter den side.

Det er naturligvis iorden, at du bruger sidens kildekoder, men
ikke at du kopierer siden med billeder og offentliggører et link
til den.
--
Knud

Fra : Bent Andersen

Dato : 21-05-05 04:23

> Jeg går ud fra, at du omgående sletter den side.

Den er slettet, og undskyld mange gange.
Jeg har kun leget med koden og tænker ikke i billeder(min fejl).
Det var ikke meningen den skulle uploadet.
> Det er naturligvis iorden, at du bruger sidens kildekoder, men
> ikke at du kopierer siden med billeder og offentliggører et
link
> til den.
Jeg vil finde en anden løsning
Sorry

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-05-05 12:29

Bent Andersen skrev:

>Jeg vil finde en anden løsning

Som sagt, så må du gerne bruge metoden til det, det er jo det
sidens formål.

Men skal den offentliggøres, så må du i det mindste bruge dine
egne billeder.

Det så egentlig også mere ud som om at indlægget skulle være
sendt som en mail og havde du gjort det for at hjælpe en bekendt,
så er det også helt iorden, når blot linket ikke bliver spredt ud
til offentligheden.
--
Knud