Max 5 poster i et Recordset.
Fra : Jakob Andersen

Dato : 31-05-01 18:11

Problem: Jeg trækker noget data ud fra en SQLServer vha. en stored
Procedure(jeg putter det ene ntext felt der er til sidst i min SELECT.)

Jeg refererer til mine poster nummerisk sådan her(også i denne rækkeføge):

Function ShowContent(ContentID)
Set objRS = objConn.Execute("spGetContents " &ContentID)
Response.write "objRS(0)"
Response.write "objRS(1)"
Response.write "objRS(2)"
Response.write "objRS(7)"
Response.write "objRS(4)"
Response.write "objRS(5)"
If Len(objRS(6)) > 4 Then
Response.write "objRS(6)"
Else
Response.write "  "
End if

If objRS(3) > 1 Then
Response.write "Yes"
Else
Response.write "No"
End If
objRS.Close
Set objRS = Nothing
End Function

Og på siden der kalder funktionen har jeg selvfølgelig intansieret objConn
som mit ADODB.Connection

Det der går falt er at det er kun de tre første felter(objRS(0), objRS(1),
objRS(2)) der har den korrekte værdi resten er bare tomme selvom jeg når jeg
kører den stored procedure med samme ContentID vha. query Analyser får et
resultat med de korrekte værdier.

Hvad er der galt, er jeg blevet blind?

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Jakob Andersen

Dato : 31-05-01 19:21

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message
> Response.write "objRS(0)"

Og selvfølgelig her jeg ikke anførselsetegn uden om min objRS(x)

Fra : Jakob Andersen

Dato : 31-05-01 19:38

> Problem:

Problemet er løst, det var et rimelig stort varchar felt som stod som et af
de første i min SELECT den ville have som den sidste sammen med ntext
feltet.