Kabinet med kortlæser i fronten
Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-05-05 19:53

Jeg søger et kabinet hvor der er en kortlæser i fronten. Man kan
selvfølgelig købe et almindeligt kabinet og så købe en kortlæser til
at sætte i et 3½ slot.... men det bliver vi vist hurtig enige om er
grimt.
Det må meget gerne være et microATX, og prisen skal nok ikke overstige
800,-
Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan et?

Med venlig hilsen
Michael Nielsen

Fra : Peter Holm

Dato : 20-05-05 20:24

Michael Nielsen wrote:
> [...]
> 800,-
> Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan et?

jeg synes da faktisk at de laves meget pæne til eftermontering.
jeg har selv denne revoltec og synes den er lækker med både kortlæser,
firewire og 2 stk. usb.

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : Casper Bang

Dato : 20-05-05 21:35

> jeg har selv denne revoltec og synes den er lækker med både kortlæser,
> firewire og 2 stk. usb.

Så gør os allesammen en tjeneste og skriv en kort bedømmelse på
edbpriser.dk, så alle andre også ved hvad du synes om den ;)
Det er rigtigt rart med de kommentarer om produkterne på edbpriser... men
det er nemt at glemme at skrive dem når man har købt et produkt.

Bortset fra det ser den smart ud - bare ærgeligt at det kun er usb 1.1

Fra : Peter Holm

Dato : 21-05-05 22:57

Casper Bang wrote:

> [...]
> men det er nemt at glemme at skrive dem når man har købt et produkt.
>
> Bortset fra det ser den smart ud - bare ærgeligt at det kun er usb 1.1

jeg undrede mig faktisk over at der står usb 1.1. jeg tror det skyldes, at
det naturligvis kun kræver 1.1 at tilslutte den, men den kører altså usb2.0
hos mig. (tømmer mit CF 1gb på ca 2 min)

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : Jeppe Nielsen

Dato : 20-05-05 21:45

Et Antec Aria lyder til at være perfekt til dig!

http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=88163

Fra : Michael Nielsen

Dato : 21-05-05 22:46

Jeg syntes også at dette kabinet er fedt, men da det stadig er
nødvendigt med 3½ tomme disketter er det måske ikke lige sagen...

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 20-05-05 22:25

Michael Nielsen wrote:
> [...]
> selvfølgelig købe et almindeligt kabinet og så købe en kortlæser til
> at sætte i et 3½ slot.... men det bliver vi vist hurtig enige om er

Tja... jeg har selv et FrontX system fra webconsult.dk, og der er sådan en
lille fin låge man kan lukke for, så man ikke ser alle de 'grimme' stik...

--
Mvh/Martin K
www.LEMANSarea.dk - Motorløbet Le Mans i koncentreret form!

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-05 08:53

On Fri, 20 May 2005 23:24:30 +0200, "Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer @
FJERN DETTE hotmail.com> wrote:

>Tja... jeg har selv et FrontX system fra webconsult.dk, og der er sådan en
>lille fin låge man kan lukke for, så man ikke ser alle de 'grimme' stik...

Bortset fra man ikke kan få kortlæser, som der efterspørges...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)