Slukker og genstarter selv
Fra : GiWeo

Dato : 18-05-05 15:57

Hejsa

har en PC der pludselig er begyndt helt umotiveret at slukke og at
starte igen 2 sek efter - nogen idder om hvad jeg skal lede efter....

Der er ikke virus, den er cheket med flere forskllige scannere - og
den er ikke pernament koblet på Nettet...

Der er ikke nyinstalleret noget som helt andet end MS opdateringer..

XP Home

Nogle ideer
--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssidenREMOVE.dk

Fra : Tommy Fer

Dato : 18-05-05 16:31

GiWeo wrote:
> [...]
> den er ikke pernament koblet på Nettet...
>
> Der er ikke nyinstalleret noget som helt andet end MS opdateringer..

Jeg kan kun komme i tanke om virussen "sasser"

mvh Tommy Fer

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-05 16:54

"Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> wrote in message

> Jeg kan kun komme i tanke om virussen "sasser"

Jo! men er der ikke noget om at den popper op med en meddelelse om at den
lukker ned om et antal sekunder.......

gert

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 16:45

processoren bliver sikkkert varm. Prøv at støvsuge spublæseren og psu
blæseren........
gert

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-05-05 17:11

Gert Henriksen ( oldname - tele-) wrote:
> processoren bliver sikkkert varm. Prøv at støvsuge spublæseren og psu
> blæseren........
> gert

Ja så undgår man da den går ned, ulempen er så bare at man formentligt ikke
kan starte den igen overhovedet !

En støvsuger kan være en ren ESD bombe!
Muligt det er varme der er årsagen, men man kan vel starte med at se hvad
den ligger på før man rister den med en støvsuger.

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-05 16:52

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> wrote in message

> [...]
> Muligt det er varme der er årsagen, men man kan vel starte med at se hvad
> den ligger på før man rister den med en støvsuger.

Vrøvl! psu'en er da ligeglad, og cpublæseren er da til at pille af, og
montere igen bagefter..... Husk iøvrigt at rense 'grillen' på psu'en, altså
den der vender ind i maskinen. Den kan være belagt med et tæppe.....

gert

Fra : Peter Holm

Dato : 20-05-05 07:38

GiWeo wrote:
> [...]
> den er ikke pernament koblet på Nettet...
>
> Der er ikke nyinstalleret noget som helt andet end MS opdateringer..

start med at chekke alle kabler. pil dem alle af og sæt dem på igen. både
data-kabler og strømkabler.

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk