Mini computer uden blæser
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 17-05-05 00:19

Jeg overvejer at køb en minicomputer, men den skal helst være lydløs.*

Er det muligt at få en minicomputer helt uden blæser? (bring gerne links!)

På forhånd tak!

Mvh
Morten
* Må gerne være lige så lille som denne, hvis det er muligt:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=77191&item=5197137740&rd=1
jeg kan bare ikke se om den er med blæser.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 17-05-05 00:33

Har ikke nogen links ved hånden men søg lidt på google og edbpriser
efter via epia, mini-itx eller lign.

du skal dog være opmærksomme på at det ikke ligefrem er nogen
monster-maskiner der er tale om, men til kontorprogrammer er de fine nok

Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 17-05-05 00:46

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> du skal dog være opmærksomme på at det ikke ligefrem er nogen
> monster-maskiner der er tale om, men til kontorprogrammer er de fine nok

Tak for hjælpen, det prøver jeg. 500-1000 MHz er fint nok til dette formål.