Min printer vil ikke udskrive store dokume~
Fra : Kim Persson

Dato : 16-05-05 20:31

Min Brother 5130 med 8mb ram vil ikke udskrive et dokument som fylder
555kb(88sider),
se det forstår jeg ikke, logisk forklaring søges samt en god løsning

Mvh Kim

Fra : Ole

Dato : 16-05-05 23:15

"Kim Persson" <5th@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Min Brother 5130 med 8mb ram vil ikke udskrive et dokument som fylder
> 555kb(88sider),
> se det forstår jeg ikke, logisk forklaring søges samt en god løsning
>
> Mvh Kim

Uden at jeg ved for meget om printere, kan det skyldtes, at den printfil,
der bliver lavet er større en 8 mb. Prøv evt at printe dokumentet af flere
omgange. Prøvt evt også at tjekke producentens hjemmeside. Det kan jo være,
at det er problem, de har hørt om før.

Ole

Fra : Hans

Dato : 17-05-05 11:01

Kim Persson wrote:
> Min Brother 5130 med 8mb ram vil ikke udskrive et dokument som fylder
> 555kb(88sider),
> se det forstår jeg ikke, logisk forklaring søges samt en god løsning

Hvilket spoolformat er printeren indstillet til?

Du finder det i egenskaber for printeren under Udskriftsprosessor. Hvis det
står til Brothers eget format, så skift til Winprint eller Raw.

Hans

Fra : Henning

Dato : 17-05-05 20:15

On Mon, 16 May 2005 21:31:24 +0200, "Kim Persson" <5th@tiscali.dk>
wrote:

>Min Brother 5130 med 8mb ram vil ikke udskrive et dokument som fylder
>555kb(88sider),
>se det forstår jeg ikke, logisk forklaring søges samt en god løsning

Du mangler ram - alternativt kan du sætte printerkøen op til at bruge
af computerens ram. Det tager længere tid, men vil løse dit problem.

Henning
hsb(at)image.dk