PC går ned konstant...
Fra : Torben

Dato : 15-05-05 11:42

Hej

Jeg døjer med, at min pc går ned. Den genstarter hvis jeg vil spille eller
bruge min brænder. Nu er den også begyndt hvis der er flere programer igang,
især hvis jeg også bruger nettet og msn.
Er der en der har de vise ord om hvad der lige kan være galt.

Det er en AMD Athlon(tm) XP 2000+
1.67 GHz
512 DDR RAM.

Der er insalleret virus scanner, fire wall.

Fra : Anders Lund

Dato : 15-05-05 12:13

Torben wrote:
> [...]
> især hvis jeg også bruger nettet og msn.
> Er der en der har de vise ord om hvad der lige kan være galt.

Opdater drivere til grafikkort og hvad du ellers kan finde opdateret
drivere til.

> Der er insalleret virus scanner, fire wall.

Så jeg går ud fra at det er Windows... hvilken version?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Torben

Dato : 15-05-05 12:20

Ja det er Windows XP Proffesionel.

Fra : Morten L

Dato : 15-05-05 12:43

"Torben" <torbennymark@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1.67 GHz
> 512 DDR RAM.
>
> Der er insalleret virus scanner, fire wall.

Hvis det er noget den gradvist er begyndt på, så check for snavsede/dårlige
kølere og evt. prøv med en anden strømforsyning.
/Morten

Fra : Peter

Dato : 15-05-05 17:20

> [...]
> 1.67 GHz
> 512 DDR RAM.
>
> Der er insalleret virus scanner, fire wall.

Højreklik på denne computer og vælg egenskaber\avanceret\start og
genoprettelse\indstillinger\fjern fluebenet i genstart automatisk.

Det fjerner ikke din fejl, men giver dig en lå skærm med en fejlkode, som du
kan søge på i Google, og på den måde, løse det reelle problem.

Peter B.