USB-Porte
Fra : NECO

Dato : 31-05-01 17:11

Hej NG

Er der nogen her i ng som kan hjælpe mig, jeg kan ikke få mine usb porte til
at fungere, efter at jeg har formatteret min harddisk, og installeret
Windows Me

Neco

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 31-05-01 17:29

"NECO" <n-e@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
porte til
> at fungere, efter at jeg har formatteret min harddisk, og installeret

Muligvis - men beskriv dit problem lidt nøjere, så.
På stående fod vil jeg dog tro, at der er tale om en hardware-konflikt,
som skal løses ved at rykke rundt på nogle IRQ-adresser i Bios.

mvh
Peter

Fra : Anders Riis

Dato : 01-06-01 03:34

Det er meget sparsomt med informationer du giver, men her er et forslag, har
du instaleret den Microsoft pach til USB-portene?
den var på min cd som jeg fik med mit bundkort (AsusA7V133), der er nemlig
en bug med USB-portene, i windows. ved ikke om det kan være det.