Gode fiskeforretninger
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 23-05-05 14:17

Nu har vi så været i Århus, og besøgte forskellige forretninger. Vi var også
i Maxi Zoo, som Alexia anbefaler i en tidligere tråd. Maxi Zoo var ok, men
hvis man er på jagt efter nogle forretninger der har lidt forskelligt og
gerne lidt specielle fisk, ikke de typiske som alle forretninger fører, så
var der sgu ikke meget at komme efter i Århus.

I øjeblikket har de mest interessanter forretninger vi har besøgt været
"Ækvator" i Viborg, "Scalaren" i Aalborg, "Carstens dyrehandel" og "Pet
Hollywood" i Aalborg er også ok, men igen har de kun de mest almindelig
fisk.

Hvad skal vi besøge ellers, gerne forretninger i Jylland.

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 23-05-05 14:43

Prøv evt. et kig hos <http://www.tropeland.dk/>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Esben Sebastian Karl~

Dato : 23-05-05 16:32

Hej,

her er nogle forskellige links på de forskellige forretninger i jylland:

http://www.cichlids.dk/links/

mvh
ESben

Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 23-05-05 23:41

Prøv Malawi-Carsten i Aalborg. Han har masser af malawi´er til en pris der
er til at betale for normale mennesker.

Mvh

Jasper

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 23-05-05 23:44

Jasper Ahrensbach skrev:

> Prøv Malawi-Carsten i Aalborg.

Er det ikke det samme som "Carstens dyrehandel" ?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Esben Sebastian Karl~

Dato : 24-05-05 06:58

Nej, det er to forskellige forretninger...men i Aalborg hedder alle der har
Malawier, Carsten lol

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 24-05-05 09:47

> Nej, det er to forskellige forretninger...men i Aalborg hedder alle der
> har
> Malawier, Carsten lol

Øh er det en joke...eller er der to der hedder Carsten? I Aalborg kender jeg
kun: Calles Dyrerige, Pet Hollywood, Carstens Dyrehandel (Har mange
Malawier) og Scalaren...Hvem er den sidste, den Carsten jeg mangler???

Fra : Mikkel Munk

Dato : 24-05-05 12:07

Malawi-Carsten ude på Marindalsvej... fint udvalg af Malawicichlider!

M.
"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:_NBke.35$tK1.11@news.get2net.dk...

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 24-05-05 12:42

"Mikkel Munk" <nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse
> Malawi-Carsten ude på Marindalsvej... fint udvalg af Malawicichlider!

Har andet en Malawi'er???

Mvh. Brian

Fra : Mikkel Munk

Dato : 24-05-05 13:49

Nej, det er kun malawi...

meddelelse news:gmEke.333$OE1.14@news.get2net.dk...

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 24-05-05 13:42

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:gmEke.333$OE1.14@news.get2net.dk...
> "Mikkel Munk" <nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse
>
> Har andet en Malawi'er???

Hmmmm meget dårlig dansk....jeg mener selvfølgelig:

"Har han andet end Malawi'er?"

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 24-05-05 13:45

Esben Sebastian Karlsson skrev:

> Nej, det er to forskellige forretninger...men i Aalborg hedder
> alle der har Malawier, Carsten lol

Okay. Det var da pudsigt. :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 24-05-05 09:49

Nu bør jeg vil også lige skrive hvad jeg kigger efter Jeg har íkke
længere Chiclider så det er mindre selskabs fisk jeg er på udkig efter, og
dværgchiklider.

Mht. dværg chiklider så har ækvator i Viborg en del, så der er jeg dækket
ind.

Men ellers leder jeg fx. efter otocinclus som jeg ikke rigtig kan finde
nogen steder. Desuden mere specielle fisk, som fx Sprøjte Karpelaks og H.
Formosa...altså nogle andre typer end de "klassiske" som alle fiskehandler
har.

Mvh. Brian

Fra : Mian

Dato : 24-05-05 13:36

Hejsa

prøv Bonnie i Randers. De er dyre og har ikke så mange akvarier. Men da jeg
var i Randers sidste weekende have de sprøjtekarpelaks.

Mvh Michael

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:0QBke.37$xg2.22@news.get2net.dk...

Fra : HD

Dato : 25-05-05 12:28

Hvis de foretninger du nævner kun har almindelige fisk, må du da hellere
tage til udlandet, der findes ikke mere specielle foretninger end dem du
nævner.
Hans D.
"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:zFkke.62$ml7.61@news.get2net.dk...

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 25-05-05 14:17

"HD" <hansdanielsson@hansd.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis de foretninger du nævner kun har almindelige fisk, må du da hellere
> tage til udlandet, der findes ikke mere specielle foretninger end dem du
> nævner.
> Hans D.

Ækvator og Scalaren har nogle interessante fisk, men de andre jeg nævner har
da for det meste når jeg har været der, kun haft de mest almindelige fisk.

Mvh. Brian

Fra : Jan F.

Dato : 25-05-05 18:06

> [...]
> Hvis de foretninger du nævner kun har almindelige fisk, må du da hellere
> tage til udlandet, der findes ikke mere specielle foretninger end dem du

Min erfaring er at de danske butikker er meget velassortede, alt hvad der
købes i Holland, Tyskland og Tjekkiet kan også købes herhjemme.

Jan